A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2006-2012)

Cr-V 2,2 i-ctdi Elegance 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

CR-V.

Szöveges ítélet

Hosszas töprengés és összehasonlítgatás után döntöttem a CR-V mellett: ellenfelei a Passat, az X-Trail és az Outlander voltak. A Toyota (szerintem) minden modellje külsejét elszúrta. Szempontom volt a dízel, a nagy csomagtartó, mert rendszeresen szállítok is, illetve a nagyobb hasmagasság, a pincémbe való beálláshoz. A 105 LE-s, benzines Golfhoz képest számomra nagy ugrás a 140 LE-s nyomatékos dízel, bár én is egyetértek a "Majdnem tökéletes mindenes" hozzászólóval: egy kicsit nagyobb gyorsulást és erőt vártam a géptől. Hatodikban például eléggé erőtlennek tűnik, ha egy kamion tempójától kell elgyorsulnom.

Ha már a hibáknál tartok megemlítek még néhány apróságot:
1. Primitív kinézetű slusszkulcs a Golf bicskakulcsához képest.
2. Elektromos ablakemelő túl hátul van, szokni kell, hogy csak begyűrt csuklóval kezelhető.
3. Első kartámasz használhatatlan: túl magasan van és keskeny.
4. Rossz, hogy a középső levegőfúvókákat nem lehet mechanikusan elzárni.
5. A csomagtartóban lévő plusz polc inkább zavart, ezért ki is pakoltam belőle.
6. Szerintem nem 100 %-os az esőérzékelős ablaktörlő rendszere, sokszor értelmetlenül gyors ütemre vált...illetve néha töröl egyet a legnagyobb kánikulában is.
7. Bosszantó, hogy a kesztyűtartó zárja közelebb van hozzám, mint a nyitója, így is nyújtózkodni kell, hogy elérjem.Persze, az sem lenne rossz, ha hűthető lenne...
8. Érdekes, hogy a motorháztetőt nem teleszkópos kitámasztó tartja, hanem úgy kell beakasztani a rudat, mint egy kisautóban...Persze minek nyitogatom?

Ezek a "hibák" apróságok és nem annyira lényegesek: az elöttem írók dícsérő szavaival egyetértek. Én is elképedtem a hátsó ülések elötti hatalmas lábhelytől, a kíválóan varriálható, tologatható ülésektől. Nagyon kényelmes és testhezálló a vezetőülés, bár az ülőlap oldaltartása lehetne jobb. A kormányról vezérelhető tempomat és rádió szintén újdonság számomra. És még lehetne sorolni a dícsérő felsorolásokat, de ezeket már megtették mások.
Amiért ilyen hamar (3500 km-nél) véleményt írok az a pozitív szervíztapasztalat. 2 hete a garázsomba való beálláskor elbambultam és a jobb hátsó sarkával nekitolattam a házfalnak. (Lehet, hogy jó lett volna mégis az a tolatóradar?)Sok kocsim volt már és sok szervízben jártam: Az a profizmus, amellyel 1 héten belül kijavították a hátsó részt, (lámpatestcsere, lökhárítőcsere, fényezés stb.) igen meglepett. Gratulálok és további jó munkát kívánok Nekik.
Most egyelőre ennyit, lehet, hogy később még folytatom a "népítéletet".

Folytatom:(2008. szept. 2.)
Túl a 20000-es szervízen néhány tapasztalat:
Én sokallottam a több min 50000-es számlát a szokásos dolgokra (olaj, olajszűrő, pollenszűrő stb. cseréje). Igaz, az előző kocsimat már rég nem márkaszervízben javíttattam...
A rádióm nekem is gyakran elhangolódott, a szervíz korrektül az egészet cserélte. Más "típushiba" nálam nem jött elő eddig.
Enyhe olajfogyasztást én is észleltem, kb. 1 liter pluszt el is használtam 20 ezerig.
A fogyasztás folyamatosan csökkent, pedig nem kímélem túlzottan: sokat megyek autópályán nagy sebességgel és a budapesti dugókban is araszolgatok: az utóbbi 5000 km-t 7,3 l-es átlagfogyasztással tettem meg (a légkondit nem igazán szeretem és ritkán használom).) Tehát az elején beírt 8,5 már nem igaz, legalább 1 literrel kevesebb a fogyasztása...
Igazi terepen még nem próbáltam, de székelyföldi rázós, köves, hepe-hupás földutakon sok-sok km-t tettem meg gond nélkül.
A terhelhetősége csodás, nagyon jól pakolható és meg sem érzi a súlytöbbletet.
Viszont ezzel a hülye nagy slusszkulccsal továbbra sem tudok megbarátkozni...
Más bajom nincs, remélem, hogy hasznos volt amiket eddig leírtam.
Üdv. HONDÁSOK!!

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szabó. Budapest, XVI. ker. Rákosi út.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf IV. Kombi Következő autója? Még nem tudom, ezt 15 évre vettem.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2006 (2006)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)