A-B-be?!? ugye nem csak ennyi
Szöveges ítélet
Nem is igen akartam autót cserélni, de azért kacérkodtam velük./persze a feleségem erről mit sem tudott/ Magasabb építésű modelleket nézegettem (Toyota Rav-4, Ford Kuga, Subaru), de valami mindig hiányzott /vagy a benzin motor, vagy a 6. sebességfokozat/. Ekkor lepett meg a Honda egy tavaszi akcióval, s ez mindent eldöntött hirtelen. Itt szeretném elmondani, hogy a véleményem szerint a Honda CR-V nem egy terepjáró hanem egy magasépítésű 4 kerékmeghajtású családi kombi!!! Reggel autóval el, este új autóval haza: jellemző házastársi reakció: ez meg minek, vidd vissza! ( Az eltelt 1 év viszont engem igazolt, az egész család imádja !!!) A csomagtartó hatalmas /alaphelyz. 550L./ az ajtók majd 90 fokban nyílnak, az automata légkondicionáló nagyon jól hűti-fűti a hatalmas belteret, a motornyomaték minden helyzetben /országút, autópálya/ bőven elég,: 135 Km/ó sebességnél 3500 a főteng.fordulat,100 Km/ó-nál 2500, és nagyon csendes az utastér /az érdi emelkedőn 140 az utazó sebesség 6.fokozatban/. Az utastér még autópályatempónál is csendes (130-140) csak a szélzaj és a gumik hangja hallható. Utazósebessége 130-150 Km/ó ekkor még sík úton 6.sebfok. is jól gyorsul, 80-90-es tempónál viszont 2-3 fokozatot is visszaválthatunk egy-egy intenzív kigyorsításhoz, a motor hangja ekkor sem zavaró: sőt!!! A fogyasztás nyáron és átmeneti időben 8.2 L /országút,autópálya,város/, télen 8.6 L /autópálya,város + téligumi/. (az előző 1.6-os 115Le autónk 7.5L fogy. átlagosan) Az autó belseje jó minőségű, nagyon kellemes /a mienk 2 tónusú, világos-sötét/ ízléses, praktikus, bár a könyöktámasz valóban kissé keskeny, a kormány 10-14ó.-nál szélesített nagyon jó fogású, a váltókar jól kézre esik, a hátsó tologatható üléssor segíti a csomagok elhelyezését, / a csomagtartó középső polca jó ötlet, ha nem akarjuk telepakolni az egészet/ a kempingezés és a síelés összes holmiját is elnyelte, pedig a család hölgy tagjai nem spórolnak a csomagolásoknál. Nagyon kényelmes a be-ki szállás a magas építés miatt, a forgalomra jól rálátni, és az üléspozíció is jó, de kissé hiányzik a deréktámasz. (öregszem) A tolatóradar elkél, a nagy külső tükrök nagyon jók, a behajthatóság pozitívum, a tetejét kézzel lemosni tornamutatvány. (210cm felettiek előnyben) A futómű kellemesen kemény hangolású, nem dülöngél,az úthibákat jól elnyeli,/van belőlük bőven/ a szélre közepesen érzékeny a karosszéria. A minősége tökéletes: ár-érték!!! Egyszóval nagyon szerethető, kényelmes, gyors, tágas családi utazóautó. Nálunk mindenki nagyon megszerette.
Hibalista
- Semmi:!!! szériahibák:3. fokozat gyors váltáskor nehezen kapcsolható, a légkondicionáló néha "sípoló" hangot ad, (tévesen a külső tükrökre szokták fogni), csomagtérajtó kinyitásakor esős időben zuhany a nyakba (megoldás:kinyit,hátralép,vár,pakol)
Ide hordtam szervizbe
HONDA ÉLES:/Bp. X. Jászberényi út/ udvariasak, segítőkészek, gyorsak, egyéni igényeket is figyelembe vesznek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Focus 1,6 115Le Ghia | Következő autója? | egyenlőre marad / új CR-V |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
