A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2002-2006)

Cr-V 2,2 i-CTDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törpikéim kedvence

Szöveges ítélet

Eszemben sem volt terepjárót venni, de amíg az értékesítővel beszélgettem, picur gyerkőceim belaktak egy kiállított CR-V-t. Megnéztem, megpróbáltam, egyetlen érvet sem tudtam felhozni ellene, így nekik lett igazuk :-)

Előtte is dízellel jártam, és az (némi tuning után, és apró makrancosságait leszámítva) tetszett. Azért a Honda dízele egy picit más. Lényegében semmi dízel hang, szinte benzinesen pörgethető. Terepen 1-ben és 2-ben gázadás nélkül simán cammog, innen hirtelen gázra lépve se torpan meg. Picit zavar, hogy nagy hidegben borzalmasan nem megy (lakhelyemtől elindulva az egyik irányban egy húzós domb van, melegen hatodikban könnyedén felszalad, hidegen hármasban nehezen felcammog). Még gondolkodom, de valószínűleg ez is kap egy chip-tuningot (nem a száguldás miatt, de néha jól jönne egy kicsit dinamikusabb gyorsulás).

A futómű az elején nagyon fura volt. A C5 után azt hittem, hogy leharapom a nyelvemet. Most már megszoktam, és nem is tűnik annyira keménynek. Azt viszont már nehezebben tolerálom, hogy tempós kanyarokban nagyon tolja az elejét. Szerepe lehet ebben a négyévszakos Bridgestone gumiknak is, amiktől cseppet sem vagyok beájulva (sőt).

Nagyon jó a fogyasztása. Országúton normális tempóban 7 liter körüli, városban ez felmehet esetleg 8-ig is (ehhez már rendes dugók kellenek). Külön történet a sztráda. Nem okoz neki különösebb gondot a nagy sebesség (150-160 kellemes neki), viszont kb. olyan a légellenállása, mint egy ejtőernyőé, így ekkor iszákossá válik.

Jól belátható az autó, éjjel, pocsék időben sem fárasztó a vezetése. Különösen jó a fordulóköre, kevésbe tetszik, hogy elég sokat kell tekerni a volánon.

A legnagyobb bajom a gyári hifivel volt. A beépített hangszórókat érdemes megnézni (ezt még a megboldogult Szovjetúnióban sem tudták volna alulmúlni - de ~60mm mély 16-os szett beépítésére van hely). A fej szintén nagyon gagyi (pedig Pio gyártotta), de szerencsére szabványos a hely, bármi berakható a helyére.

Szóval nem ezt akartam, de meglehetősen megszerettem, sőt - nagyon ritka nálam - minél többet használom, annál jobban kedvelem. quint@freemail.hu

Hibalista

- Még semmi, de cseppet sem úgy néz ki, hogy szét akarna esni.

Ide hordtam szervizbe

Good Motors, Szombathely
(náluk vettem, gyors, korrekt ügyintézés)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Horváth Autóhifi, Balatonfüred
(riasztó, + immó, hifi - szinte rémisztően normális hely)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? C5 2,2 HDI+chip Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)