A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2002-2006)

Cr-V 2,2 d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kár, hogy angliai japán

Szöveges ítélet

Kiváló japán konstrukció, jó európai kivitelezés. Nem igazi terepjáró, hanem gyakorlatilag egy emelt, négykerékhajtású, tágas, sőt nagyon tágas kombi, hatalmas csomagtartóval. A családom imádja.

Belseje puritán, átgondolt és nagyon precíz. Érdemes a szalonban beülni, és kicsit nézelődni, kapcsolgatni, tekergetni! Az embernek rögtön fülig szalad a szája - igen EZ a japán hozzáállás! A sebváltó is mintaszerű, minden gangolás egy esztétikai élmény annak, aki fogékony az ilyesmire.
Az ülések is kényelmesek, de azért egy Volvo után szokatlanok voltak.
A "Hi Fi" sanos eléggé gyenge, de engem az ilyesmi nem nagyon érdekel.

Egyszerű külső megjelenése is eléggé egyedi, számomra éppen ideális átmenet a macho tereptraktorok, és a Barbie stílusú belvárosi lifestyle gépek között. Talán a Subaru Forester- féle stílushoz hasonlítanám, bár annál kissé lágyabb, no és jóval nagyobb.

A motorja hihetetlenül kultúrált ezért is vettem dízellel. Nem vagyok egy Rudolf Diesel fan, de egyszerűen ezzel a motorral jobb autó, mint a benzinessel.
Kategóriájában, és a hétköznapi forgalomban is kiváló a gyorsulása. Eleinte igen szomjas volt, de mostanra normalizálódott a fogyasztása. Autópályán, 150 fölött is jó formában van, de ekkor már rendesen szürcsöli a naftát.
A futómű személyautósan stabil, bár ezekre az ocsmányul javítgatott aszfaltozgatott utakra kicsit feszes.
Automatikusan kapolódó négykerékhajtása észrevehetetlen, eddig (hegyen lakunk, és mifelénk nem nyüzsögnek a hókotrók) mindenhol elment, igaz, terpre nem mentem csak egyszer, de olyan sáros lett, hogy el is ment tőle a kedvem.

Ami nem tetszett az szerintem az európai gyártásból fakad: A motorházetőt állítani kellett, és a bőrszoknya a sváltó karjánál újonnan ki volt repedve. Mindkét gondot a mszervízben udvariasan és gyorsan orvosolták, bár a belső munkák közben megkarcoltak egy fémszínű müa. betétet a műszerfalon. Most majd ezt fogjuk kicserélni...

A fenti apróságok ellenére ez egy tényleg jó autó, családosok, hegylakók, ne habozzatok!

Hibalista

- Motorháztetőt nagy tempónál "rázta" a szél, sebváltó bőrszoknya repedt, utasoldali légzsák elektr. kontakthiba, (fentiek gariban javítva).
- Rossz úton a tetőablak néha megszólal (ennek még - gariban - utánanézünk)

Ide hordtam szervizbe

márkaszervíz
Udvarisasak, gyorsak, csak még új a csapat.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? V 40 Következő autója? Egy roadster - játszani
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)