A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2002-2006)

Cr-V 2.0 Automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Éhes Buci

Szöveges ítélet

Sok autóm volt korábban, és mindig igyekeztem (bár nem tudatosan) a lehető legértelmetlenebb módon autókat venni. Volt is pár és sokszor így visszanézve magam sem értem egyiket másikat miért vettem meg. Egyetlen indokm van, mert tetszett. Ilyen volt a CR-V is. Nagyjából 2 évig rágódtam rajta, hogy akarok-e ilyet venni vagy nem. Túl nagy, sokat fogyaszt, drága, stb. De leginkább a fogyasztás és a vele társuló kicsi tank volt ami visszatartott.
Ezért mindig oda jutottam ki , hogy nem veszek ilyet. Aztán amikor autóvásárlásra került a sor azon kaptam magam, hogy nem is nézem a többi autót, csak ezt. Ebből is csak benzines automatát. Ez valahogy olyan volt, hogy vagy ilyen vagy semmilyen. Ki is próbáltam párat, de egyik rosszabb állapotban volt mint a másik. Egy idő után sikerült szereznem egyet, ami messze verte az összes addig kipróbáltat. Nem volt kiglancolva, ütött kopott volt, de nem húzott félre a kormány, nem ütött a fék, stb. Szóval érzésre is sokkal jobban egyben volt mint mindegyik. Egyedüli hibája az volt, hogy a korábbi tulaj elég szűk helyeken használta és voltak rajta parkolási sérülések. Hát megvettem.
A sérülésekkel úgy voltam, hogy na ezeket megcsináltatom. Ez egész addig tartott, amíg egyszer az egyik gazdaságos áruház parkolójában rám nem nyitották az ajtót. Akkor döbbentem rá, hogy sosem fogom megcsináltatni ezeket. Így egyel több vagy kevesebb kit érdekel?! Ha lenne egy tökéletes állapotú fényezésem a hajamat tépném az idegtől. Maradt ahogy volt.

Futómű:
Meglepően feszes, sokkal billegősebbre gondoltam. Van valami kis kopogás valahonnan. Szerelők megnézték (többen is). Futómű egyben hülye vagyok ne hallgatózzak a válasz, majd ha baj lesz fogom azt hallani jobban. De ha akarom szétszedik darabokra, akkor talán kiderül. Nem akartam...

Belső tér:
Alsóközepes autóból ültem át, tehát dög nagynak érzem. a hátsó ülés alapértelmezésben büntet. Olyan mintha egy fapadon ülnél, ezen azért lehet segíteni azzal, hogy dönthető. Az előre hátra tologatási lehetőség is jól jött néha nagy cuccoknál. Első ülések jók, jól tartanak, kényelmesek nekem. Viszont mindkettő mozog kicsit, (több CR-V -bn is tapasztaltam) ez az elején iszonyatosan idegesített, most már észre sem veszem.
Egyedül a klímaatomakitához tartozó kis hőmérőben lévő ventilátor zavart kicsit, mert hideg időben hajlamos a kerregésre. Nem érdekel, majd egyszer kicserélem most jó idő van csendes.

4x4:
Kétkerekes autóhoz viszonyítva egy álom, főleg ha jó téli gumik vannak rajta. A vezetőnek beleszólása semmi sincs mikor megy vagy nem megy a 4x4. Ha pörögnek az első kerekek, akkor megy hátra nyomaték. Leginkább akkor döbben rá az ember mi is a 4x4, amikor leesik az első hó, és a hosszabb fékutak kivételével ugyan úgy tud autózni mint addig. Mások pedig szenvednek.
A nagy hasmagasság sokszor jól jön, de ettől függetlenül nem terepjáró, ésszel kell vagánykodni.

Motor-váltó:
2 liter / 150 ló. Ez akár jó is lehetne, de sokkal kevesebb mint gondolnánk. Először is 1500 kg az autó, amit megfejeltek egy 4 sebességes automatával, jó hosszú áttételekkel.
Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy városban semmi gond, csak nagyon erős emelkedőkön érezni, hogy lehetne kicsit izmosabb.
Autópályán kevés. Jó hosszú nekifutás kell, sajnos vannak olyan emelkedők még apáláyn is ahol 130-ról elkezd lassulni. Persze lehet neki nyomni de akkor visszarakja 3 -ba, és üvölt a motor.
Országúton meg kell tanulni vezetni. Ha azt hisszük tudunk spórolni ha nem nyomjuk lomhának fogjuk érezni. Ilyenkor előzésnél visszarakja 3-ba és valamennyire elkezd menni. Aztán egy idő múlva rájövünk, hogy ez az autó mindig sokat fogyaszt, nem lehet spórolni, és megnyomjuk ahogy kell. 80-nál visszaszúrja 2-be és egész emberesen megy 6500-ig, ami kb. 110-nél van.

A válójával nincs semmi gond, teszi a dolgát. Egy ötödik fokozat azért néha elférne bele. Az, hogy a kormányhoz tették, egyszerűen tökéletes. (3 Trabantom volt:))

Egyébként az autó nem csábít száguldozásra, inkább kényelmes siklásra. A néha fellépő erőhiányt pedig meg lehet szokni, és meg lehet tanulni úgy vezetni, hogy ezt áthidaljuk. De ne felejtsük el, Honda, amit pörgetni kell.

Az ékszíjjal volt kis gondom. Cicergett. Kicseréltettem. A szerelőm előre szót, hogy ez Honda, szerinte pon ilyen lesz miután kicseréli. Erősködtem, kicserélte. Mentem 5000km-t, az újnak még rosszabb hangja van. Lehetne cserélgetni görgőket, de egy rahedli pénzbe kerülne és semmi sem garantálja, hogy az nem cicereg. Marad így.

Fogyasztás:
Az elején azt hittem lehet vele spórolni. De rájöttem ez nem nagyon lehetséges. A legkevesebb amit kihoztam belőle 8,5 volt. A legtöbb városi 14 körül lehetett. Ha teljes átlagot nézem 10,5. Nem kevés, ráadásul csak 55L-es a tankja ezért a hatótáv főleg városban nem túl sok. Pályán masszív 11,5-12-vel lehet számolni.

Ezen kívül talán említésre méltó még, hogy az ötödik ajtó néha félúton megakad, és nem akar kinyílni, csak 2-3 próbálkozás után.

Az autót ettől függetlenül imádom, bár drágán fenntartható, és csak olyanoknak ajánlanám,akik hajlandóak ezt megfizetni. Eddig nem hittem benne, de rá kellett jönnöm, hogy érdekes módon a csajok iszonyat buknak az ilyen nagy autókra. Nők körében sokkal nagyobb sikere volt az autónak mint a haverjaim között. Ők csak a sok pénzt látták, amit kidobok az ablakon az autóra.

Hibalista

- -Vezérmű fedél olaj szivárgás. -

Ide hordtam szervizbe

Honda Steba - Korábbi előítéleteimmel (neten olvasottak) ellentétben gyorsan és jó áron dolgoztak, segítő készek voltak.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Maszek - Költséghatékony, kicsit megdumálós (jó lesz az még..), de megbízható Honda szerelő Istencsászár, szintén maszek - Mindent köpött fejből, ő volt a legolcsóbb, de a nem veszem fel a telefont a megbeszélt időben, vagy foglalt vagyok, nem hívlak vissza, lekoptatós fajta. Az első szerelő legalább 9 de a második a hozzáállása miatt 1. ezért 5-öt írtam.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 323 Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)