A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2002-2006)

Cr-V 2.2 iCTDi 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

100 km =7 l gázolaj, 1 l olaj motorolaj

Szöveges ítélet

Azoknak írnám az alábbi tájékoztatót akik esetleg hasonló autó vásárlásán gondolkodnak hogy a többségében sok nagyszerű dolgot, amelyeket márkatársaim írtak egy kis fenntartással kezeljék.
Családi autónak vettük a korosodó VW Sharan után, bár ne tettük volna.
Az autó kocka jellege miatt hatalmas belső térrel rendelkezik, melyet látva könnyen csábításba esik egy családos ember, s ha ezt még megfűszerezzük egy kis összkerékhajtással, nagyobb hasmagassággal, máris kész a mindenre használható családias jellegű egyterű. Ráadásul ha egy japán "megbízható" márkának a hiper-super alumínium nagyon sok szelepes, óriási nyomatékú diesel motorja dübörög a kocsi orrába, s a konkurensekhez képest is kedvező az ára, azt mondja az ember, nekem ilyen kell, s nem veszek másik kocsit pl. az előttem író egyik tulajdonos szerint 15 évig.
Csak hát sajnos a Hondának ez az első és idáig egyetlen 2.2 diesel motorja, melyet hiába alkottak nagyszerű japán mérnökök, tapasztalat hiányában egyszerűen nem sikerült nekik. A motor valóban rendkívül csendes és állítólag nagyon könnyű ( de akkor hogy lesz az autó orrnehéz, ívekben tolja kifele az orrát ), viszont a 340 nm nyomatékát a műszaki leírásokkal ellentétben csak 2000 fordulat fölött kezdi leadni, s akkor valóban viharként érkezve kiszedi a vezető kezéből a kormányt.
Amikor már felgyorsultunk szükségünk lenne egy megbízható fékre, amit talán más modellnél kellene keresni, mert ezt a hondát rendesen taposni kell hogy megálljon. A futási idő alatt 3 szor kellett féktárcsát cserélni, fékbetétet egyszer sem, tehát nem a hajtási stílussal volt gond, hanem a féktárcsával, ami egy idő után eldeformálódik, s úgy rázza kormányt hogy majd kiesik a kézből. ( nem garanciális hiba )
A gyári rádió egy vicc, így lehet hogy poénból elromlott, mert cserélni kellett.
Hátsó differenciálmű morog, mert éppen a gyári olaj rossz benne.
Azért egy ilyen árú autóban jó lenne kevésbé kopogós műszerfal, de a későbbi modellben sincs ez másként,
csakúgy ahogy ugyanaz a motorja a későbbi modellnek, mint ennek az évjáratnak. Tisztelt leendő és mostani Honda diesel tulajdonosok: 1000 km-enként a 0.7 liter olajfogyasztás nem rendkívüli, az belefér ennek a motornak, s a Honda gyárnak a tűrűshatárjába. Számoljunk csak: az 15.000 km-enként (olajcserénként ) 10.5 liter olaj. Akinek ettől kevesebbet eszik olajból az "no problem", főleg nem garanciális.
Talán a régi autósok emlékeznek még a ladás korszak olajnívópálcáinak a használatára minden indulás előtt. Ezt most ennél a motornál is át lehet élni újra, persze nem valami mosolyt fakasztó nosztalgiával.
El kell hogy mondjam még hogy az autó nem cégautónak, s nem rallykocsinak volt használva, terepet sohasem látott, s az autópályán sem tudtak volna trafipaxszal lemérni.
A vége hepiend, mert a sok márkaszervíz közül összeakadtam egy olyannal, aki a fenti problémákat orvosolta, s az autó most már régóta "tünetmentes". Azonban a bizalom már oda, így keresem a lehetséges utódot, amelyet valószínű hogy megbízhatóság alapján fogok kiválasztani, s biztos igénybe veszem a népítélet szolgáltatásait.

Hibalista

- Lengéscsillapító csere, turbófeltöltőcsere ( többször ), EGR szelep csere ( többször ), gyári rádió csere, morgó differenciálmű, zörgő kárpit, magas olajfogyasztás, féktárcsa csere többször, katalizátor csere, belső hőérzékelő csere...stb, stb

Ide hordtam szervizbe

Szinte mindenhol! A szerelők talán 30 %-a ért valójában az autókhoz, a többi márkaszervizes dolgozó abban bízik, hogy a járműdiagnosztikai műszer megoldja helyettük a problémát, vagy az alkatrészek egy az egyben cseréjét fejlesztette tökéletességre ( persze néha ez sem segít ).
Végül találtam egy kivételt. ( Még szerencse )

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? VW Sharan Következő autója? nehéz kérdés
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)