A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (1995-2002)

Cr-V 2.i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenhova elvisz

Szöveges ítélet

Honda kereskedős barátom nem kis patriótizmussal azt mondta, amikor az Opel Vectrát lecseréltem erre, hogy végre lesz egy autód a gagyi német kocsi helyett. Igaza lett. Használom városban és terepen is, soha nem hagyott ott. Havas-csúszós uton kiváló az uttartása, érezni amikor bekapcsol a négykerék, hogy stabilizálódik a jármű. Azt írják róla, hogy nem igazán terepjáró. Nem is kényszerítem csak néha nehéz terepre, de megállja a helyét. Maga az utastér tágas kényelmes, ha végre valaki más vezet szeretek a hátsó ülésen utazni. A fűtése nem valami kiváló, hátránya a nem fűthető külső tükör. Ilyen autóm még nem volt, ha leesik két csepp eső, akkor elsőnek a tükrök nedvesednek és nem látni bennük semmit. Zajt szinte alig hallani, érdekessége, hogy terepen az ajtók gumi szigeteleésének csikorgása jelzi a karosszéria deformálódását. Probléma még, hogy télen mosó után a zárak hajlamosak a befagyásra. A kipufogórendszer szellmesen van megoldva, hogy terepen történő fennakadás esetén ne sérüljön, de egy idő után a csavarok berozsdásodtak, a fesztő rugók meggyengültek, és a csatlakozásnál hideg állapotban zörög a kipuffogó. Javítható flex felhasználásával. Az első irányjelző izzójának a cseréje egy agyrém, szerencsére még nem volt szükség rá. A féklámpa izzők csere-periódusa kb másfél-két hónap, nem tudom miért, más izzót nem kell cserélni. Az olajszűrő cseréje gyári célszerszám nélkül komoly kihívás.

Hibalista

- - Gyujtáskapcsoló kapcsolórész csere
- - felső gömbfejek
- - hátsó torzió "kutyacsontok"
- - hűtő kilyukadt
- - első torzió gumi perselyek
- - a motorháztető nyitójának fogantyúja letört
- - az első tárcsaféknyereg vezetőcsapjai össze nőttek a nyereggel, csak satuban voltak szétszerelhetőek.

Ide hordtam szervizbe

Egér út környékén lévő Honda szerviz. Frissen vásároltam, a sima szerviz "csak" 100 eFt valamint "barátságból" egy lista nettó 200 eFt anyagárajánlattal, hogy szerintük mit kell cserélni, természetesen ugyanannyiért meg is csinálnák. Igazuk is lett, kb 100 ezer km múlva.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Honda Hirt Szolnok
Barátságos kiszolgálás, szakszerű javítás, elfogadható árak. Még Pestről lejárva is megéri. Csak a nagyobb szervizeket végezték, a kissebeket én csináltam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Honda Crv
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 1995

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)