A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1992-1998)

Civic Crx Esi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Forever Young

Szöveges ítélet

Imádtam! Ezért vettem utána is ugyan ilyet. :)
Szerelem volt első látásra. Kicsit leharcolt állapotban jutottam hozzá, egy pápai autókereskedés hátuljában állt szegényem. Egy esős máricusi napon néztük meg. A motortér eléggé kakán nézett ki, sok rozsdafolt, stb, de körbe nem igazán volt baja, apróbb sérüléseket leszámítva. Motor pöcc-röff. Picit átvágtak vele, mert az olajteknő el volt kicsit rohadva. Sokat állt az autó, sok kilóméterrel. 3 évig használtam, sajnos za elején elkapott a tuning őrület egy picit, ez szerencsére aztán kb 2 év után elkopott. Kipufogót rendszert csináltattam rá, majd abból is vissza került rá a végéna gyári. A futóműhőz nem kellett nyúlnom, remek állapotban volt. A motor egyébként szintén, 341.000 Km után is csodálatosan szépen nézett ki minden a szelepfedél alatt is. Nem csörgött, erőben is remek volt. Olajfogyasztása minimális volt, az is csak elég magas fordulaton, ha 6000 felett forgatta az ember. Erről egyébként ksi kicsit leszoktam a végére. Most a másikkal meg vissza. :D
Nagyon szokszor voltunk két személlyel nyaralni, hosszabb utakon, sosem féltem attól, hogy ott hagy valahol és két személynek 1,5-2 hétre elég cucc is simán befér a csomagtartóba.
Ami sajnálatos és talán elkerülhetetlen, az a hátsó ívek körüli rohadás. Lehet hozzá kapni méretpontos javítóíveket, így csak szakembert kell hozzá keríteni.
Egyszer sajnos sikerült egy nagy szarvassal találkozni éjszaka. Oldalról futott belém, besazkítva a szélvédőt, megzúzva a bal ajtót, tükröt, első sárvédőt. Elég jó az ellátottság, sok a bontás, sokat hoznak nyugatabbról. Ügyesen, elég olcsón ki lehetett szállni ebből is. Szélédőt is lehet cseréltetni korrekt áron itthon. Az A oszlop még ekkora ütéstől sem sérült sehol, pokolian erős, akárcsak a C oszlop.
Most egy megkíméltebb darabban ülök, imádom a leengedhető hátsó szélvédőt, hogy közel a föld, a nagy kanyarsebességet! Gyári futóművel picit magas az autó, a hátulja nagyon könnyű, volt alkalmam megpördülni vele nedves úton, nem fiatal gumikkal.
A jelenlegi picit lentebb van téve, a kerékdőlésnek köszönhetően a tapadás ég és föld, jó gumikon jelenleg elképzelni sem tudok egy olyan necces manvert.

Fogasztás pokolian jó. A legjobb az 5,6L votl átlagban, a legrosszabb anno télen, 7,2L átlagban.

Csak 96 utáni Facelift modellt érdemes venni. Ebben más, erősebb anyagból vannak a műanyagok, nem törnek a kilincsek, nem törik semmi, a gumikéderek kialakítása is más, így nincs beázás.

Olajcserékre nagyon érdemes figyelni. 5-6000Km és le kell dobni. Forrón sosem állítottam le, ha meg volt hajtva mindig vártam picit, még visszább hül a rendszer.
5W40 motult használtam benne télen, nyáron 10W40, szintén motul.

189cm-es magassággal és nem ksi termettel is bőségesen elférek benne. Ez egy MX5-ben már sajnos nem volna így. Két személynek mindenképp kényelmes, ha le veszed a tetőt, akár a karácsonyfát is hazaiheted benne. :D

Én nagyon szeretem a gyári bőr belsőt, mert szép, kényelmes. A gyári ülések is nagyon jól tartanak.

Rengeteget tudnék még róla írni.

Jelenleg az a cél, hogy a jelenlegiből második autó lesz és télen mindenképp pihen.

Ha teheted, próbáld ki, de kérj meg valakit aki már régóta ismeri a modellt, ne nyúlj mellé. :)

Hibalista

- Főtengely szíjtárcsa, Olajteknő.

Ide hordtam szervizbe

Többnyire magam szereltem, mivel a környékenmegbízható helyet nem találtam a 3 év alatt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 281000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? CRX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1992

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)