A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1992-1998)

Civic Crx 1.5 Del Sol 

Az ítélet értékelése
3,6(7 db)

Fapados belépő a sportkocsik közé!

Szöveges ítélet

Szerelem volt első látásra. Én tavasztol őszig motorozom viszont 2005 őszén muszáj volt kocsit vennem a munkábajárás miatt. Kifejezetten egy gazdaságos olcsó kocsit kerestem ezért elsősorban a Swift-eket nézegettem. A BMW-t már 6 éve eladtam aminek a szervizelési és üzemanyag költségei rossz emlékeket hagytak bennem az autókról. Viszont amikor megláttam egy kereskedésben a piros DelSolt, nem tudtam szabadulni tőle. Most láttam először DelSol-t közelről. 2001-es Swift áráért vettem egy 1992-es 2 ülésest. Az első lelkesedés után próbáltam magam lebeszélni róla. Megvizsgáltattam egy CRX szakértő barátommal, de az általános kopó alkatrészeken kívül más hibát nem talált rajta. 920.000 Ft-ot adtam érte. A család és a barátok megdöbbenéssel fogadták amikor ragyogó mosollyal bemutattam az új szerzeményemet. A barátnőknek viszont kivétel nélkül tetszett. Azért nevezem fapadosnak, mert tényleg az. A futóműve pattogos, a targa tető zörög. Nem volt benne szervó kormány, ABS és klíma sem mióta valamelyik előző gazdája összetprte ez elejét és a sérült klímahűtő cseréje helyett még a nyomait is igyekezett eltüntetni a valaha volt klímának. Valószínűleg ebben a balesetben durrant ki a kormány légzskja is. A valaha volt légzsákról matricák árulkodtak. Cserébe viszont kapott egy fa kormányt és fa váltógombot. Ez szerintem nagyon jól állt neki. A model ismerőinek valószínűleg ismeretlenül hangzik az 1.5-ös DelSol. Kizárólag amerikai piacra gyártották csak az 1.5-ös 102 LE-ös motorral, a legtöbbet autómata váltóval, de az enyém manuális 5 sebességes váltóval volt szerelve gyárilag. Így nem egy fenevad, de normál közlekedésre megfelel. A végsebességét elektronika szabályozza 120 Mph-nál (kb. 190km/h). A futóműve kanyarban rendkívül stabil. Nagy előnye a targa tetőnek, hogy a csomagtartóban egy tartókeretre lehet rögzíteni, így 2 perc alatt le és felszerelhető. Azzal, hogy megsporolták az apró hátsóüléseket a CRX II-ből, kaptunk egy nagy csomagtartót. Ebbe a kocsiba 2 személy csomagokkal kényelmesen elfér. Az viszont igaz, hogy nem a legkényelmesebb. 300km után mindíg jól esett kiszálni belőle és kissé el is zsibbadtam. Viszont a legnagyobb hátránya a szervizelési költségek!!! Amikor megvettem rögtön a szerelőnél kezdtem vele. Átnézettem rajta mindent és amit kellett cseréltettem is. Egy megbízható kocsira volt szükségem mert 1,5 év alatt úgy raktam bele 40.000 km-t, hogy tavasztól őszig töbnyire motorral járok. Az első szervizelés 150.000 Ft-ba volt. Ebben benne van az összes folyadék és szűrő cseréje, féktárcsák, fékbetétek, szelephézagolás is. Jellemző az előző tulajra, hogy vett a kocsira lexus lámpákat és szárnyat, de a féktárcsák 5mm-rel az alsó határ alá voltak kopva. 1,5 év alatt a 4 olajcseréből csak egyett úsztam meg síma olajcserével a többi esetben mindíg 100.000 Ft-ot kellet ráköltenem a hibalistában szereplő javításokra. Ez fájt, de az élmény amit a kocsi adott kárpótolt. Csak egy öreg kocsi, ezért normális a felsorolt alkatrészek meghibásodása. A végére már csak a lambda szonda és az összes futómű szilent cseréje maradt. Ez kb. 150.000 Ft-ba került volna. Sajnos 2007 januárjában jégre futottam és a kocsi totálkáros lett. A fejtetőre állt autóból egy karcolás nélkül szálltam ki. Ha tehetem a következő kocsim is targa tetős lesz.

Hibalista

- féktárcsák, fékbetétek, gumik, féltengelygömbcsuklók, kerékcsapágyak, csomagtartófedél teleszkópok, gyújtáselosztó csapágy és fedél, majdnem az összes futómű szilent, hátsó sárvédők és kilincs körül rozsdásodás, lambda szonda,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 520i 1980 Következő autója? DelSol
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1992

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)