A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1992-1998)

Civic Crx 1.6 ESI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elnyuhetetlen Orok Szepseg!

Szöveges ítélet

Igazi szerelemauto. A tipust azert valasztottam, mert az 1-es 2-es CRX-ek sajnos eleg ramaty allapotban vannak, es azt remeltem, hogy ebbol a generaciobol jobb allapotu peldanyok maradnak fent.
Jo allapotut kerestem, ezert egy Nemetorszagbol behozott peldanyra esett a valasztasom. Sajnos a vasarlasnal nem lehettem jelen, de jo vetelnek tunt.
160.000-ig vezetett szervizkonyvvel rendelkezett es abban biztam, hogy 25.000 km alatt talan nem laktak le.
Sajnos ez nem volt igaz.
Elnyuhetetlen auto, ez igaz, de a felujitas koreit az elozo tulajok ram hagytak.
Amikor elkezdtem hasznalni, ette az olajat, morgott a bal elso csapagy, a bal elso lengokar szilent teljesen ko volt, de meg igy sem hagyott cserben 15000 km-en keresztul.
Az ESI motor buszken tette a dolgat, de 1500 km alatt megevett 5 Liter olajat a felujitas elott.
Szepen aprankent elkezdtem ujaepiteni a verdat, de aki ebbe belekezd, az szamitson ra, hogy ez egy maratoni tobbeves vallalkozas, ha 900.000 Ft alatt vesz egy ilyet.
Mindig lesz rajta javitanivalo, en szerencsere hamar el tudtam intezni a legtobb generalt.
A felujitas utan a fustoles teljesen abbamaradt, es jobban is eszik. 7.5-el siman elmegy gazdasagos uzemmodban. Az olajat nem eszi, szinte tokeletes lett.
A motor erejet en kicsit kevesnek talalom, az ESI motor 125 loereje kicsit lassu ha mar egy sportkocsirol beszelunk. Mindenkepp javaslott egy chiptuning(20 loero plusz), hogy a benne rejlo erot felszinre hozza az ember, de hogy versenykepes legyen, egy turbo beszerzese is ajanlott.

Mindezek ellenere imadom az autot, mert meg fel labbal a sirban is 190-el szaguldottam a nemet autopalyan vele gond nelkul.

Mindenki megnezi, mert egy igazi klasszikus sportauto, amit elmeny vezetni es a leeresztheto hatsoablak a legnagyobb kedvencem.

Aki emellett a tipus mellett dont, az keszuljon fel, hogy a belso felszereltsege nagyon szegenyes, meg pohartarto sincs benne. Hely sem nagyon van neki, es nagydarab emberek vagy kenyelmesek ne is akarjanak ilyen autot venni, mert vagy nem fernek bele, vagy nem tudnak kiszallni belole, annyira alacsony mar a gyari beallitason is.

A 125 loero kenyelmesen huz magasabb fokozatokban is, azonban a sportos teljesitmenyhez porgetni kell a motort.

Igazi fapados sportauto elmenyt nyujt az utakon, azonban vigyazni kell vele, mert konnyu elszallni, ha nem fogja az ember 2 kezzel a kormanyt.

A teljesitmeny beli csalodas talan azert volt nekem szembetuno, mert elotte egy hatsokerekes Toyota MR2-hoz is volt szerencsem.

Minden hibaja ellenere azonban imadom, tokeletes sportauto es igazi elmeny, amikor az autopalyan leengedett hatsoablakkal huzol el a tobbiek mellett.
A targateto levetele egyszeru, a szel nem vag be, azonban ha valaki az automata tetoelrakos valtozatot valasztja, az keszuljon fel, hogy a 300L-es csomagtarto felet el fogja foglalni a tetoelrako motorja. Nekem szerencsere a manualis van es a teto tarto keretnek koszonheton, szinte semmi helyet nem foglal a targateto. :)

A vegtelensegig tuningolhato, ez az auto erre szuletett!
A beazassal nekem nem volt gondom, mert a 3. generacios Del Solokbol kerult ki, ahol mar megoldottak a szigetelesi es vizelvezetesi gondokat. Sajnos rozsdasodasra nagyon hajlamos, ha valahol megjelenik, azonnal orvosoljuk, ha nem akarunk nagyobb lyukakat par honapon belul.

Szerencsere az alkatreszek olcsok hozza, es egy regebbi auto araert teljesen fel lehet ujittatni. Erre mindenki keszuljon fel aki megveszi, mert olyan nincs belole ami tokeletes allapotban van es nem kell ra kolteni.

Hibalista

- Teljes motorgeneral, hengerfejezessel, gyuruzessel, hajtokar csapagy cserevel, lambdaszonda, hatso szilentek, bal elso szilent, bal elso csapagy, teljes szurocsere, hatso belso panelcsere, mert az elozo tulaj vagott egy lyukat ra a melynyomonak, bal elso sarvedo csere, lakatolas a sarvedo folott, es a b oszlopnal korabol adodoan, Alblaktorlo viznyomo motor csere. - Cirka 350.000 Ft-ot koltottem ra eddig.

Ide hordtam szervizbe

Maszek, mert a hivatalos szervizben a gatyam rament volna.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Prelude
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1992

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)