A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1992-1998)

Civic Crx 1.6 ESI 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Csajozós hülyegyerekautó

Szöveges ítélet

Igazi élhető kabrió/hülyegyerekautó. Piros színben, gyári szárnnyal elég vadul, de mégis barátságosan néz ki, a lányok imádják, az utcán megbámulják, a kisgyerekek mutogatnak rá. Nyitott tető mellett sem utálnak benne, de azért elég sportosan néz ki ahhoz, hogy M5 bevezetőn már messziről lehúzódjanak akkor is, ha nem mész gyorsan.

A fűtés nagyon jó, februárban nyitott tetővel hoztam haza az autót :)

Sok egyéb jelölt is volt (MX-5, Z3, MR2, Barchetta), de a DelSol mindennapos használat során messze veri a többit, és nem nyújt kisebb vezetési élményt. A futóműve és az alacsony magasság alkalmassá teszi a huligánkodásra.

Érdemes 96 utáni facelift ESi-t venni, azon már normális gumikéder van, és VTi fékek. Normális állapotú VTi-t kifogni igen nehézkes, és egy motorfelújítás (15-20 év után erre hamar szükség lesz) lényegesen húzósabb.

Ha rendbe van rakva az autó kívül-belül, senki nem mondja meg róla, hogy 18 éves. Ha hidegen nem gyilkoljuk, és normális olajat kap, rövid csereperiódusokkal, és odafigyelünk a szelepszár-szimeringekre, a motor is elnyűhetetlen.

Mivel 5gen civic alapú, így élvezhetjük annak kiterjedt alkatrészbázisát és tuning-szakirodalmát. Ez utóbbi olvasgatását nem javaslom, mivel hamar azon kapjuk magunkat, hogy turbósítjuk az autót :)

Praktikusság:
-Masszív 100kg-s férfiember is kényelmesen elfér benne (az MX-5-ről ez nem mondható el)

-300 literes csomagtartó. Két ember kényelmesen le tud mászni a a horvát tengerpartra sok bőrönddel, de pár zsák cement vagy egy közepesen nagy tv is elfér adott esetben

-Kemény targatető, lehúzható hátsó ablak. Jobban kilátni hátra, nem szakad ki, nem vágják ki, kis hozzáértéssel a nyiszogása is megszüntethető. Télen teljes értékű autó.

-Masszív C oszlop. Fel lehet rá ültetni a csajodat ;) Zárt ajtó mellett lendületet lehet rajta venni a menő bepattanáshoz :) Lefejezés ellen sem utolsó, itt a népítéleten is van kép fejreállt delsolról, a srác karc nélkül szállt ki

-Nyitott tetővel sem huzatos, mivel a hátsó ablak is mozgatható, szélfogóként működik. 130ig bőven jó lehúzott ablakokkal is, de egy napszemüveg azért nem árt :)

Fenntartás és alkatrészellátás:
-A Kaba utcai, a Csepeli, és a Fóti bontóból, illetve crxforum-ról van alkatrész bőséggel, olcsón, mivel 5gen civic alapú az autó.

-A VTEC-nek hála, huligánkodás-mentesen vezetve 6.5 körüli fogyasztás is összejön,
én viszont nem spórolni vettem, így a 10-11 sem irreális :)

Hátrányok:
-Napszemüveg nélkül hosszútávon kötőhártya-gyulladásod lehet nagyobb tempónál :)

-A tetőt gyorsan lehet levenni/feltenni, feltéve ha az ember nem lány, vagy nincs eltörve a keze (van elektromos tetős változat)

-A lányoknál csak a rendőrök szeretik jobban, a sebességhatárokat betartva is folyamatosan megállítanak

-Piros lámpánál rendszeresen számíthatunk púposkodásra BMW-k, márkatársak, és totálisan esélytelen suzukisok részéről

-A szüleid, és a hazaszállított kislányok szülei is utálni fogják

-Ha kicsit is hajlamos vagy a tuningra, elvesztél :)

Hibalista

- Kompletten fel lett újítva, fék-futómű-motor, plusz piros metálfényt kapott, elvégre egy 18 éves hobbiautóról beszélünk. - A tetőre a gumikéderszett igen húzós tétel (~200e), célszerű ápolni, hogy sokáig tartson, akkor nem lesz baj - Az esőcsatornákat célszerű vásárlás után alaposan kiganézni, utána pedig néha átmosni, így nem ázik majd be sehol - Ennyi idős korára a tető zárszerkezete kicsit kilazul, meg kell feszíteni, zsírozni, utána állítani, és máris nem fog nyöszörögni - Futómű/motor tekintetében civic és integra alkatrészek között gazdagon lehet válogatni - Ne törd össze az elejét, normális állapotú géptető a földön nincs, csak vagyonokért. Az utángyártott cuccokat felejtsd el. - Kapott egy S2000 antennát, egy Integra Type-R légzsákos Momo bőr kormányt, ITR futóművet-féket, és S2000 üléseket. Mert így szép :) -

Ide hordtam szervizbe

Leginkább saját magam bütykölöm, egy kis műszaki érzékkel, néhány szerszámmal és szervízkönyvvel nem lehetetlen feladat.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Tibi + Feri csinálta a karosszériát, fényezést, szép lett :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corsa 1.2 Van Következő autója? 458 Spider - ha egyszer sok pénzem lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1992

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)