A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1992-1998)

Civic Crx 1,6 ESi Vtec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az élmény autó

Szöveges ítélet

Az elejénél kezdve,ez egy belépő szintű sport autó.Árát tekintve számomra megérni,de valakit zavar ,h a pénzéért nem kap csak 1 motort váltót és pedálokat.Kicsit sarkallatos voltam,de extrákkal nem nagyon lehet találkozni és nem is volt.Számomra ez nem probléma.Az én esetemben az 1,6 esi vtec motor a maga 126 le erejével teljességgel elég a hétköznapi használatra,de nem egy gyorsulgatós verda.A váltó áttételei nagyon hoszúak és emiadt a 0-100 sprint is kicsit lagymatagnak tűnik a maga 9,5mp-vel.Hosszú távon viszont kevesebbet eszik és pl autópályán 130 -nál még lehet tolni egy 3.-at és 160-nál tovább kapcsolni,jelzem ez még közvetlenül piros zóna előtt.a 4. óra szerint 210km/h -nál 7200rpm-en van itt kezdődik a piros mező.Ezek a viszonylag nagy sebességek eléréséhez nem kell nagyon sok időt várnunk a kiskocsitól mert pillanatok alatt eléri a 200km/h sebességet is.A fogyasztás tekintetében viszont nem nagyon tudok mit írni ugyan is ez mindenkinek a lába sullyától függ, nekem 8liter környékével beéri a kicsike,ugyan is nem nagyon hajtom.Az autó leginkább kanyarokban érzi jól magát valami eszméletlenül jól fekszi az utat.A futómű egyéltalán nem konfortos inkább egy lovaskocsi csillapításához hasonlítanám,de ebből is látszik mennyire sportos,a kocsi egyáltalán nem dől semerre sem.A váltó nagyon rövid úton jár és hondásan pontosan bepattan,élvezet minden váltás vele.és ,h mndjak valami negatívumot is ,a kocsi egyáltalán nem praktikus a csomagtartó kinyitásához kikell vennünk a kulcsot és azzal kinyitnunk mivel nincsen kicsi belülről níyitó föl/kar.A két ülés soha nem lessz praktikus,de valamit valamiért.A beltérben a műanyagok nagyon zörögnek,de ezt betudom a korának.Én nagyon imádom és nagyon sokat is használom.Aki ilyen autót szeretne nyugottan ajánlom.

Hibalista

- Valamelyik "nagyszerű" szakember még az előző gazdijánál nem tudta,h mennire is kell meghúzni a főtengely szíj tárcsát rögzítő csavart és ez nekem fellazult. Szerencsére nem történt semmi gond csak megkellett szorítani ahogyan kell. Eddig mér semmi nem romlott el az autóban.

Ide hordtam szervizbe

Egy szerelő barátommal szervizeltetek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Civic 1,5 Lsi Következő autója? Valamilyen Honda az biztos.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1992

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)