A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1987-1992)

Civic Crx 1.6 16V /ED9 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök élmény - traffipaxok kedvence

Szöveges ítélet

Bár az autót 2001-2002 között használtam, a mai napig egy igazi élménynek tartom, és jó érzés visszagondolni rá. Azóta már több autóm volt, de a 91-es Cerka ami tényleg mély nyomot hagyott bennem. Vigyázat elfogult vagyok, kicsit ömlengős lesz.
Röviden: Már amikor az első példányok bejöttek az országba, akkor bele voltam őrülve. Csodálatos kis 1000-es Suzukimmal éldegéltem, amikor megvettem a cerkát (törötten). Tudtam, hogy ez kell nekem, még ha le is nullázom a kasszát.
Amint talpra állítottam, engem kellett kezelni. Teljesen meghülyültem. . . Többször előfordult, hogy esténként nyitott tetővel fel-alá autóztam a városban. Csak úgy. Azt bírtam benne a leginkább, hogy akár normálisan is lehet vele közlekedni, de ha sietni kell, és elborul az ember, akkor is a maximumot hozza. Kicsit közhely: de tényleg sok prémium autós parasztot lehetett vele alázni. Főleg akik nem ismerték a CRX-et. Negatívum az autóval kapcsolatban, hogy a megvétel után, sorozatosan kattantak a vakuk a rendőrségi autókban ( 2 hónap alatt 5*)Az autót a mai napig az egyik legkomolyabb élményautónak tartom. A motor nagyon sokat kibír, ha megkap mindent. A váltó pazar; a futómű kényes a pesti utakra, de ha rendben van, akkor az is lenyűgöző. Ami hiányosság az autón, az a fék. Ehhez a teljesítményhez alulméretezett a fék, hiába a 4 tárcsa. Bár mindenki azt mondja, hogy drága a fenntartása, én ezt cáfolom, mert ha alapvetően vigyáztak rá, és nem volt többször kiflibe hajtva, akkor nem lehet vele gond. Engem egyszer sem hagyott ott. A futómű tényleg húzós költséget hozhat, de ez ennyibe kerül. A külső úgy gondolom szubjektív, de a mai szürke, egyforma autók között még mindíg egy érdekes színfolt. Sajnos kevés ma a megfelelő állapotú példány, de a mai napig képes vagyok bámulni csinosabb darabokat az utcán. Bár jelenleg Carismával járok, biztos lesz még Honda alattam.
Üdv
Vcs

Hibalista

- A kötelezőek: tetőablak, féltengely
- A tipikusak: szimeringek
- A többi csak kopó alkatrész:fékbetét, csapágyak.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1991
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Civic 1.6 VTI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1987

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)