Örök élmény - traffipaxok kedvence
Szöveges ítélet
Bár az autót 2001-2002 között használtam, a mai napig egy igazi élménynek tartom, és jó érzés visszagondolni rá. Azóta már több autóm volt, de a 91-es Cerka ami tényleg mély nyomot hagyott bennem. Vigyázat elfogult vagyok, kicsit ömlengős lesz.
Röviden: Már amikor az első példányok bejöttek az országba, akkor bele voltam őrülve. Csodálatos kis 1000-es Suzukimmal éldegéltem, amikor megvettem a cerkát (törötten). Tudtam, hogy ez kell nekem, még ha le is nullázom a kasszát.
Amint talpra állítottam, engem kellett kezelni. Teljesen meghülyültem. . . Többször előfordult, hogy esténként nyitott tetővel fel-alá autóztam a városban. Csak úgy. Azt bírtam benne a leginkább, hogy akár normálisan is lehet vele közlekedni, de ha sietni kell, és elborul az ember, akkor is a maximumot hozza. Kicsit közhely: de tényleg sok prémium autós parasztot lehetett vele alázni. Főleg akik nem ismerték a CRX-et. Negatívum az autóval kapcsolatban, hogy a megvétel után, sorozatosan kattantak a vakuk a rendőrségi autókban ( 2 hónap alatt 5*)Az autót a mai napig az egyik legkomolyabb élményautónak tartom. A motor nagyon sokat kibír, ha megkap mindent. A váltó pazar; a futómű kényes a pesti utakra, de ha rendben van, akkor az is lenyűgöző. Ami hiányosság az autón, az a fék. Ehhez a teljesítményhez alulméretezett a fék, hiába a 4 tárcsa. Bár mindenki azt mondja, hogy drága a fenntartása, én ezt cáfolom, mert ha alapvetően vigyáztak rá, és nem volt többször kiflibe hajtva, akkor nem lehet vele gond. Engem egyszer sem hagyott ott. A futómű tényleg húzós költséget hozhat, de ez ennyibe kerül. A külső úgy gondolom szubjektív, de a mai szürke, egyforma autók között még mindíg egy érdekes színfolt. Sajnos kevés ma a megfelelő állapotú példány, de a mai napig képes vagyok bámulni csinosabb darabokat az utcán. Bár jelenleg Carismával járok, biztos lesz még Honda alattam.
Üdv
Vcs
Hibalista
- A kötelezőek: tetőablak, féltengely
- A tipikusak: szimeringek
- A többi csak kopó alkatrész:fékbetét, csapágyak.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Civic 1.6 VTI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
