Ma is szívesen beülnék egy körre :)
Szöveges ítélet
A rossz oldalra azt írnám fel, hogy sajnos ez totálkáros autóból lett újjáélesztve, mint utólag kiderült... kicsit külön nyomon jártak a kerekei.. nem is lehetett jól beállítani a futóm?vet... mindezek ellenére simán szaladgáltam vele 200 felett... fiatal voltam, nem érdekelt semmi :)
Ennek ellenére ez egy elpusztíthatatlan konstrukció, imádtam minden részletét. Motor fantasztikus volt 180000 km után gyári kompresszió, olajfogyasztás semmi... Váltó Hondásan tökéletes.
Ma is szívesen beülnék egy körre :)
Kár, hogy kivételnél nélkül rommá törték már az összeset... Kegyetlen jó kis autók voltak.... korukat meghazudtoló technikával...
Hibalista
- Az összes hiba, ami nálam el?jött a következ? volt:
- Tágulási tartályból nyomta ki a vizet a motor... mint kiderült vízköves volt a h?t?sapka.. Vízk?oldóba be és újra minden rendben.
- Kilyukadt a h?t?... megforrasztották potom pénzért.
- Kilyukadt az üzemanyagtank... szintén potom pénzbe került a hegesztés
-
Ide hordtam szervizbe
Nem volt rá szükség
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kadett E | Következő autója? | Honda Civic Coupe LSi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
