Az autógyártás csúcsa
Szöveges ítélet
Volt Prelude-öm, majd gömböly? VTI Civicem, de ez a kis 125 lovas Tzerka futóm?ve révén mindet gyalázza. Sokat jártam utána, sérülésmentes (egy balos els? sárvéd? lett cserélve), úgyhogy hibátlan mint egy igazi japán vas. Szerintem sok-sok tapasztalat kell hozzá, hogy kiautózza az ember, f?leg a rövid tengeytáv okozta túlkormányozottság válhat el?nyb?l hátránnyá szakavatatlan kezekben. Ez az autó igazi unikum, nem is értem, hogy hogy lehet francia, vagy olasz gépeket venni...
Hibalista
- futóm?szilentek - Demszky rulez!
Ide hordtam szervizbe
III.ker Kaszásd?l?, Búza utca 14.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic VTI | Következő autója? | Subaru Impreza |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
