A Jo "VAS"
Szöveges ítélet
Az egesz olyan 1996 korul kezdodott akkor 22 eves voltam es legendakat hallottam egy"szaguldo koporsorol" ami ra is szolgalt a hirnevere.A rettento konnyu kaszni meg a bivajeros motor jo alappot adott na meg a tapasztalatlan soforok tortek is rendesen.Na de nem is ez a lenyeg mert mindig is imadtam a motorkat es az autokat foleg a sportosabbakat es a kozepiskola utan vagy opel gsi,vagy golf II gti volt az etalon csak kozbejott valami!(hala istennek!!!)Egy szep oszi hetvegen beszelgettunk a haverokkal es akkor hallottam elosszor egy 1gen crx-et porogni es akkor tudtam hogy nekem ilyen auto kell!Amirol most velemenyt irnek az a 2. crx-em amire nagyon sokat vadasztam de megerte varni.Egy idos ure volt es neki is szerelem volt elso latasra annak idejen(1989) amikor megvette,csak a vege fele mar gondot okozott a ki es a beszallas az alacsony sulypont miatt a szinte foldon levo ulesekbol.Szoval a rossz derekuaknak nem ajanlom de ha egyszer beult nem akar kiszallni belolle.Az ulesek nagyon kenyelmesek jo oldaltartasuk van.Az auto annyira alacsonyan van hogy a szerelok nem szeretik mert nem fer ala a csapos emelo es elosszor a sajatjaval kell 1 kicsit megemelni hogy fel tudjuk emelni!(foleg ha ultetve is van) Olyan mint ha oda lenne ragasztva az uthoz,persze a rovid tengelytav miatt rendkivul"ideges" a kanyarokban foleg ha a sofor meg ra is segit egy kicsit es rarug a fekpedalra az elso kerekek elvesztik a tapadasukat es megindul a hatulja.A kormany rendkivul kozvetlen,a futomu feszes sajnos ezeken az utakon sokszor tul kemeny.A motor bivalyeros 130le ami egy 1.6-os (1989-es) konstrukciotol nem rossz akkor a csucsot jelentette de meg ma is megallja a helyet szerintem.Ugy 4000-ig elvan utanna imadom sikit,ordit es borzasztoan huz a leszabajozasig.Olyan mint egy jo versenylo amikor megyek vele be kell neki melegedni elosszor es utanna kivanja hogy hajts.meg,meg,meeeeg!!Minel jobban hajtod annal szebben enekel neked!Amikor pedig allok be a garazsba akkor olyan szep halk a motor hogy szinte csak a kipufogo pattogasa hallatszik ahogy hulik vissza.Ez egy eletforma nem ajanlom azoknak akik nem szeretnek a foldon ulni,nem szeretik a kemeny futomuvet es a puritan belsot de a Honda nem is nekik epitette ezt.A fek egy kicsit lehetne haraposabb de ezt lehet orvosolni egy jobb tarcsaval es egy puhabb betettel.Ez az auto nem enged, ha egyszer mesz vagy visznek 1 jo crx-el utanna nincs menekves.Nagyon sok elmenyt tud nyujtani,de nagyon konnyen megbuntet ha nem tiszteled mert azt hiszed jo sofor vagy es utanna ez lessz a KOPORSOD!Olyan auto amivel mindig foglalkozni kell 1 kicsit,de ha jo gazdaja vagy nem hagy ott soha.A kasznira meg mindig orom ranezni mert csodalatos a formaja es sokan megfodulnak utanna.Buszkeseggel tolt el hogy idosebbek nosztalgiabol belekereckednek es nehezen szallnak ki belolle,vagy a fiatalok hogy hagy csinaljanak 1 fenykepet mellette.szoval ennyi....
Hibalista
- konkretan semmi!Kormanymu perselyt kellett cserelni benne hala a kivalo utaknak.
Ide hordtam szervizbe
Honda K2 Eger
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1gen crx | Következő autója? | integra type-r,civic type-r,s2000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
