A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1987-1992)

Civic Crx ED9 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Jo "VAS"

Szöveges ítélet

Az egesz olyan 1996 korul kezdodott akkor 22 eves voltam es legendakat hallottam egy"szaguldo koporsorol" ami ra is szolgalt a hirnevere.A rettento konnyu kaszni meg a bivajeros motor jo alappot adott na meg a tapasztalatlan soforok tortek is rendesen.Na de nem is ez a lenyeg mert mindig is imadtam a motorkat es az autokat foleg a sportosabbakat es a kozepiskola utan vagy opel gsi,vagy golf II gti volt az etalon csak kozbejott valami!(hala istennek!!!)Egy szep oszi hetvegen beszelgettunk a haverokkal es akkor hallottam elosszor egy 1gen crx-et porogni es akkor tudtam hogy nekem ilyen auto kell!Amirol most velemenyt irnek az a 2. crx-em amire nagyon sokat vadasztam de megerte varni.Egy idos ure volt es neki is szerelem volt elso latasra annak idejen(1989) amikor megvette,csak a vege fele mar gondot okozott a ki es a beszallas az alacsony sulypont miatt a szinte foldon levo ulesekbol.Szoval a rossz derekuaknak nem ajanlom de ha egyszer beult nem akar kiszallni belolle.Az ulesek nagyon kenyelmesek jo oldaltartasuk van.Az auto annyira alacsonyan van hogy a szerelok nem szeretik mert nem fer ala a csapos emelo es elosszor a sajatjaval kell 1 kicsit megemelni hogy fel tudjuk emelni!(foleg ha ultetve is van) Olyan mint ha oda lenne ragasztva az uthoz,persze a rovid tengelytav miatt rendkivul"ideges" a kanyarokban foleg ha a sofor meg ra is segit egy kicsit es rarug a fekpedalra az elso kerekek elvesztik a tapadasukat es megindul a hatulja.A kormany rendkivul kozvetlen,a futomu feszes sajnos ezeken az utakon sokszor tul kemeny.A motor bivalyeros 130le ami egy 1.6-os (1989-es) konstrukciotol nem rossz akkor a csucsot jelentette de meg ma is megallja a helyet szerintem.Ugy 4000-ig elvan utanna imadom sikit,ordit es borzasztoan huz a leszabajozasig.Olyan mint egy jo versenylo amikor megyek vele be kell neki melegedni elosszor es utanna kivanja hogy hajts.meg,meg,meeeeg!!Minel jobban hajtod annal szebben enekel neked!Amikor pedig allok be a garazsba akkor olyan szep halk a motor hogy szinte csak a kipufogo pattogasa hallatszik ahogy hulik vissza.Ez egy eletforma nem ajanlom azoknak akik nem szeretnek a foldon ulni,nem szeretik a kemeny futomuvet es a puritan belsot de a Honda nem is nekik epitette ezt.A fek egy kicsit lehetne haraposabb de ezt lehet orvosolni egy jobb tarcsaval es egy puhabb betettel.Ez az auto nem enged, ha egyszer mesz vagy visznek 1 jo crx-el utanna nincs menekves.Nagyon sok elmenyt tud nyujtani,de nagyon konnyen megbuntet ha nem tiszteled mert azt hiszed jo sofor vagy es utanna ez lessz a KOPORSOD!Olyan auto amivel mindig foglalkozni kell 1 kicsit,de ha jo gazdaja vagy nem hagy ott soha.A kasznira meg mindig orom ranezni mert csodalatos a formaja es sokan megfodulnak utanna.Buszkeseggel tolt el hogy idosebbek nosztalgiabol belekereckednek es nehezen szallnak ki belolle,vagy a fiatalok hogy hagy csinaljanak 1 fenykepet mellette.szoval ennyi....

Hibalista

- konkretan semmi!Kormanymu perselyt kellett cserelni benne hala a kivalo utaknak.

Ide hordtam szervizbe

Honda K2 Eger

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1gen crx Következő autója? integra type-r,civic type-r,s2000
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1987

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A japán csoda

Civic Crx 1.6 DOHC VTEC - 1990
1999.11.30 40000   -

A kis imádnivaló genyó

Civic Crx 1.6 16V DOHC - 1991
1999.11.30 100000   -

A szivem másik fele:) CANNON CXL:)

Civic Crx 1.6 16V - 1991
1999.11.30 30000   2,0

A sárga retro rakéta

Civic Crx 1.6 16V DOHC - 1992
2012.02.07 27000   -

Alázó fekete veszedelem :-)

Civic Crx 1.6 16V DOHC - 1992
1999.11.30 0   -

Asszem már adtak neki szép neveket...az épp elég:)

Civic Crx 1.6 16V DOHC - 1988
1999.11.30 35000   -

Az 1.6-osok királya

Civic Crx 1.6 V-tec - 1990
1999.11.30 20000   -

Az autógyártás csúcsa

Civic Crx D16Z5 125 LE - 1992
1999.11.30 35000   -

Az imádnivaló bestia

Civic Crx 1.6 16V - 1991
1999.11.30 40000   -

Az érthetetlen kultusz japán-porsche

Civic Crx 1.6 i - 1990
2013.03.27 10000   4,0

Bestia...

Civic Crx 1,6 125le. - 1987
1999.11.30 1000   -

Dögösseggű japán ágyúgolyó

Civic Crx 1.6i 16v - 1989
1999.11.30 10000   3,6

Ez egy igazi Fenevad!

Civic Crx 1,6 16v FENEVAD - 1989
1999.11.30 19000   -

Fiatalos száguldozó

Civic Crx 1.6i-16 - 1989
1999.11.30 30000   -

Gyerekkori álom, amit 3 év használat után elloptak

Civic Crx 1.6 vt - 1991
2007.11.10 50000   1,0

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)