Villámgyors és veszélyes
Szöveges ítélet
Csak az vegye, aki (mint én) szerelmes a legjobban sikerült formájú alsókategóriás japán sportkocsiba, és úgy szereti, ahogy van. 20 éves kocsiról beszélünk, ugye...Amire jó:városban jaszkarizni, lámpánál gyorsulni, 80-100 körül örömautózni, babusgatni. Amire nem:hosszú útra menni (a keret nélküli ablakok királyok, csak 120 fölött beüvölt rajta a szél...), családi autónak (a hátsó ülés egy rosszul sikerült vicc, aminél csak az autó biztonsága röhejesebb), autópályán száguldani vele (úgy 130 körül elemelkedik a földt?l, innent?l kezdve a mágneses er?vonalakat meg az árapályt követi inkább, mint a kormány és a fék instrukcióit).
Ezen autók halála egyébként a tuningolás, mind küls?, mind motorikus szinten, el kellene fogadni, hogy a japánok semmit sem véletlenül raktak oda ahol az van. Összefoglalva:örömautó, funkcionálisan veterán, formailag egyedülálló...de nem vélétlen, hogy egyre kevesebbet látni bel?le.
Hibalista
- -vízpumpa (kb 5-6 ezer, gyártótól függ, lehetöleg japánt vegyél!)
- -kuplung (még nem tudom, drága :o( az utángyártott csiribiri olasz vagy milyen, egyszerüen képtelen megbirkózni a motor teljesítményével)
- -karosszéria (minden, ami elrohadhat, az elrohadt, eddig 120 ezer, de még nincs vége)
- - irányjelz? kar (letört mikor apám beleült /lerúgta a térdével/, 6 hónap után találtam egy bontóban)
- - elektromos napfénytet? (inkább hagyjuk...)
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Mazda 323 1.1 | Következő autója? | - |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
