Élet a BMW után.
Szöveges ítélet
Hosszú BMW-s előélet és a sorhatok okozta öröm és bánat után elhatároztuk a feleségemmel, hogy ez nem mehet tovább, többet költünk kocsikra mint bármi másra... új autó kell sok sok év garancia, és ha kiejtem a szerelőnk nevét akkor elváik!
Jött a pánik, úristen mi legyen, eddig szinte csak 3000 ccm körüli autóim voltak ( 320,325,330,330D,740I,525d,). Ma meg mi van? Ami befér a keretbe az max 1,6.... turbó, jájjj, hogy lesz ebből szerelem vagy bármi ami miatt nem adom el 1 éven belül.
Egy két alapinfó:
30 éves vagyok, friss házas, gyerek nincs, nem is lesz egy darabig úgyhogy a praktikum az tök8. Szeretem, ha van tartalék a kocsiban azaz min 200 ló meg mondjuk 250 nm.
keret max 8 misi, de inkább 7
Tehát új autó... egyik sem tetszik, drága, új autót csak a madarak vesznek, mivan ha ellopják, hjaj ez gyenge, az ronda, kereskedő csak lehúzni akar.. szine is milyen?.. Led fényszóró 500 ezer te hülye vagy?? és ezek szabadon kombinálható verziója volt kb 3 hónapon keresztül, mire összeállt egy rövidke lista.
Ford focus 1.5 T St line
Seat Leon Fr 1,4 T
Kia ceed 1.6 GT
Ezekről nem mondok semmit, de már kezdünk megalkudni a helyi Seat kereskedéssel, de elrontottak valamit. Mégpedig azt, hogy a hivatalos ajánlatot 3 hét alatt küldték ki.Úgyanis ez alatt megjelent a Honda Civic 10. generációja.
elmentem, kipróbáltam bejött, megrendeltem.
Ez kb 3 óra leforgása alatt.
Eltelt gyors 2 hónap mire megjött.
Nagyon kellett már, ez látszik azon is hogy 3 hét alatt 4000 km-et raktunk bele. Pont nyaralni mentünk az első útján.
Alap adatok:
1,5 Sport 182 LE 240 nm 6seb manual.
Külső:
Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen sportosra csinálták és elengedték a golyó formát. Kicsit sok az él, amikre nagyon kell vigyázni parkolásnál, de szép.
Belső:
Iszonyat praktikus. Tele van rekeszekkel, és minden féle csatakozóval: USD, HDMI stb.
furcsa hogy fizikai gomb szinte csak a kormányon van, de megszokható. Az autó leleke a Honda "tablet"-en van. Mindent ott kell állítani a klímától a rádión át a navigáción keresztük a kulcs funkciókig.
Pár óra kell mire az ember kiismeri, de utána jó lesz. Az Apple carplay még most sem működik....
Motor, váltó, futómű:
Egyszerűen paráde!
Sok autóm volt mér de ilyen még nem. Nagyon féltem tőle, de eddig szuper.
Nagyon rugalmas és gazdaságos. Meglepően jól gyorsul, de itt sem érezni, hogy mennyivel megy az ember. 170 simán lehet utazó tempó.
A vaáltó finom pontos. Azáttételek nagyon rövidek, a 6. extra hosszú.
1.: 0-10 2.:10-20 és így tovább 6.-at kéri 60-nál és meg sem áll óra szerint 230-ig.
Összegzés:
Egy egész nagy és praktikus autó, jó teljesítménnyel, ami ráadásul szép is. kilódg a tömegből.
Az ára kerek 7 millió volt 8 év garanciával.
Igaz ez egy nagyon egyedi kedvezmény, szerintem az átlag ilyen 7,5 körül lesz.
Eddig minden ok vele, írok még ha lesz több tapasztalat.
Hibalista
- Még Semmi( Bár a gyári táblagép már lefagyott 2x)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 330D | Következő autója? | pass |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
