A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic 1.4 i-vtec, Comfort 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tökéletesség a felkelő nap országából

Szöveges ítélet

A tényleges vásárlást megelőzően a maximális anyagi ráfordítás keretein belül megvizsgálásra került a jelenleg Magyarországon fellelhető összes gépjárműtípus, amit kapni lehet. (új autók)

Minden egyes autó amit megnéztem és megvizsgáltam, tudott valami olyat nyújtani, amiben ő volt a legjobb, de az összkép valamiért egyiknél sem stimmelt, mindenhol voltak kisebb-nagyobb "hibák", "hiányosságok" amik miatt mégsem tudtam letenni a voksom mellettük. Végül 2 példány maradt fent a rostán az Én személyes preferenciáim szerint (ez minden egyes embernél más és más).

az első a Volkswagen Golf VII a másik pedig a Honda Civic volt.
Teljes egészében más filozófia alapján épített, teljesen más gondolat- és érzelemvilágot tükröző, mégis két alapjaiban nagyon hasonló céllal született és hasonló precizitással megépített műszerről van szó. A mögöttes cél, az amit a szerkezetekkel át akartak adni a tervezők nekünk, merőben mást sugallnak e két gép esetében. A Német jármű a hideg racionalizmus, a célszerű használat és a tökélyre fejlesztett letisztultság, elegáns mégis visszafogott időtlen remekmű. A Japán jármű sportos, álló helyzetben is dinamikus hatást kelt, fiatalosságot sugároz, erő érződik rajta és mégis a legfontosabb eleme a vidámság! Ha elképzeled ahogy egy új Golfhoz közelítesz minden reggel azt érzed, hogy "igen...ez egy masszív és elegáns autó amiben biztonságban vagy", de alapvetően a hangulatod nem változik. Amikor egy Civic-hez közelítesz azt érzed, hogy..."húúú de jól néz ki, és milyen sportos", ám emellett valamiért képes megváltoztatni az éppen aktuális hangulatodat pozitív irányba! Ez számomra nagyon fontos volt. Érzelmi alapokon választunk autót, hiába az adatlapok, hiába a tesztek, hiába a teljesítmény vagy a felszereltség, esetleg fogyasztás, ezek persze mind fontosak, mégis érzelmi a döntés végső soron. (bár ez persze nem biztos...nálam az volt).

Magáról a technológiáról pár szót: kifinomult remek futómű, tökéletes fékek megfelelő erővel és adagolhatósággal, hihetetlen kormányzás...élményszámba menő kanyarodási képességek és stabilitás. Megfelelő áttételezésű és precíz váltószerkezet, remek elhelyezésű elektromos ablakmozgató gombok, kifogástalan kárpithasználat, puha műszerfal játékos vonalvezetéssel, kényelmi és szórakoztató funkciók halmaza...éjjeli belső fények fantasztikus hangulata, és még sorolhatnám! Minden megvan benne amire egy embernek szüksége lehet, néha még annál is több, pedig ez egy alapváltozat.
(Jaguárból illetve Bentley-ből átülők itt vitatkozhatnak :) Akik magasabb színvonalat szoktak meg, nekik nyilván visszalépés!)
Biztonsági berendezésekben ugyan azt tudja mint bármi más a piacon ebben az árban és ebben a járműosztályban, fogyasztáscsökkentő és gazdaságossági funkciókat viszont csak ebben a típusban találtam. A motor 1350 köbcentiméter körüli űrtartalmú és 100 Lóerős szerkezet 127 NM nyomatékkal ami 4000 körüli fordulatszámnál jelentkezik, ehhez 1200 kg-os tömeg párosul. Egyesek rettegnek ettől a motortól ekkora tömeggel és el sem tudják képzelni az életet egy 2000 köbcentis turbódízel teljesítménye nélkül. Számomra is fontos a teljesítmény, mégis úgy éreztem, hogy az alapvető közlekedési szokásaim kielégítéséhez megfelelő kompromisszum ez a motor a jobb teljesítmény többletköltségeihez mérten. Hozzáteszem, azóta egyszer sem kerültem olyan szituációba ahol kellett volna a többlet teljesítmény. Így aki nyugodtan vezet és szereti az autózás békés oldalát, annak e motor ezzel a váltó-áttételezéssel szinte tökéletes megoldás lehet.
Ám ha valaki szereti a teljesítményt és élvezi a dinamikusabb gyorsulást, választhatja kedvére az erősebb motorral rendelkező változatokat. Mindegyiknek megvan a maga remek vezethetősége és élvezeti értéke!

Aerodinamikai tényezője nagyon jó értékeket mutat, ezt a külalakról is egyből észre lehet venni. Az ajtók puffanása, a kezelőszervek nyomogatása, tekergetése, az anyagok tapogatása, a menet közbeni zajok, nyöszörgések hiánya mind arról árulkodik, hogy remek szerkezetben tölthetjük a mindennapjaink jelentős részét! Minden nap várja az ember, hogy újra láthassa, hogy vezethesse és nem fáradtság vele a közlekedés, nem egy letudni kívánt út, hanem egy közös élvezetes időtöltés, amit sajnálunk ha véget ér. Ilyen érzés egy Honda Civic-et vezetni. Nem beszélve arról a tényezőről amit úgy hívnak, hogy "fejfordítási kényszer" (a járókelők részéről). Nagyon sokan megnézik ezt az autót! Kevés van belőle az utakon, egyedi gép!

Nem is tehettem volna jobban, hogy megvásároltam. (4000 km megtétele után írom ezt)
A következő autómhoz csak azért írtam BMW-t mert fő a változatosság, ki kell próbálni mindent amiről úgy érezzük, hogy dolgunk van vele :)

---------------

Update - 7500 Km-nél

Egy szó a jellemző, nem is írnék többet: TÖKÉLETES! :)

Kellemes és biztonságos autózást kívánok mindenkinek!

---------------

Update - 13000 Km-nél

Ebben az autóban soha nem csalódik az ember. Tökéletesen működik, tökéletes minden funkciója és magával ragadó a formaterve. Az emberek továbbra is megnézik, dicsérik...
a fogyasztása városban 7 - 7,5 liter, 4 - 5 liter autóúton.
a későbbiekben egy tolatókamera (gyári) beszerelése és ülésfűtés utólagos beszerelése lesz megvalósítva.

Még ugyan nem tervezem az eladását, de a következő autóm is nagy valószínűséggel Honda Civic lesz! Fantasztikus autó!

--------------

Update - 20000 km-nél

Az autó túl van lassan a 2 és fél éves koron valamint volt már rajta 2 db éves szerviz elvégezve. Semmi nem romlott el, semmi plusz költséget nem kívánt a gép, a szervizdíjjak igazán megfelelnek az elvárásaimnak. fogyasztása változatlanul baráti, nincs különbség, nincs ingadozás, stabilan hozza a megszokott adatokat.
Téli kerékszett a 3. szezonját futja, a nyári pedig szintén most nyáron kerül fel harmadszor. az autó teszi a dolgát precízen, stabilan, megbízhatóan, kifogástalanul. Nem tudok beszámolni semmi véletlen, vagy utólagosan előjövő idegesítő akármiről, mert ilyen nincs. Nincsenek zavaró zajok, kopogó futómű, nyikorgó zsanérok, kiégő izzók...semmi! A Honda egy igazán remek gyártó.

--------------

Update 27000 km-nél

Az autó immár 3 éves, a napokban lett rajta elvégezve a 3. éves szerviz. A szerviz költségekkel továbbra is teljesen elégedett vagyok, az autó semmi hibát nem produkált az utóbbi időben sem, így csak az előírt tételek kerültek szervizelésre. A téli gumi felkerült, valamint az első kötény alatt 2 db kis fekete koptató lamella műanyag patentjai elpattantak a járdaszegélyek hatására, így ezek is pótolva lettek. Az autó rendben, csendben, hibátlanul, kifogástalanul teszi a dolgát. Nagyon megbízható és remek jármű. Imádom!

--------------

Update 35000 km-nél

Az autó elérte a 4 éves kort és immár a negyedik éves kötelező szervizre vittem el a napokban, ahol egyúttal műszaki vizsgáztatáson is átesett (új autók 4 éves korig kapnak műszakit, ezután két évente kell vizsgáztatni őket). feltetettem a téli kerekeket is (még gyáriak, csakúgy mint a nyári szett). Teljesen meg vagyok vele elégedve továbbra is, nagyon remek szerkezet és tökéletesen működik. kényelmes, tágas, komfortos és minőségi tárgy. használata továbbra is nagy örömmel tölt el. Nagyon jó vétel volt, eddigi legjobb autóm.

----------------

Update 42000 km-nél

Az autó átlépte az 5 éves kort a mai napon. A szokásos kötelező éves szerviz elvégzésével ünnepeltük eme nemes napot :) Semmi meglepetést nem produkált az autó ezidáig és teljességgel elégedett tulajdonosa vagyok. Csodálatos a formája, nagyon szeretem ahogy a mechanikus része működik és öröm a vezetés vele. Semmi rosszat nem tudok róla mondani, csakis pozitív tapasztalataim vannak. Remek autó :)

Hibalista

- Nincs mit felsorolni :)

Ide hordtam szervizbe

Honda márkakereskedés és márkaszerviz, Székesfehérvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 1.6i elegance (2002) Következő autója? Civic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)