A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic tourer 1.6 dtec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem ezzel fog nagyot spórolni

Szöveges ítélet

Még nem volt dízel autóm, még nem is nagyon vezettem. Ha hasonló cipőben jár mindenképpen tegyen egy próbautat. Egészem más vezetni mint a benzines autót. Talán a legjobb szó, hogy nem olyan feszes, olyan kicsit darabos, olyan lötyögős érzet, olyan izé, olyan más.
A típusról készített teszteket fenntartással kezelje. Nem termeli a gázolajat, pont olyan mint minden más 1.6 dízel. A fogyasztása egy Pécel-Keszthely körön (autópálya, autó út, északi part főút, stb.) 5.4 liter/100 km. Ez kb. 1,2 kiterrel kevesebb, mint a golf 1.4 tsi-m. A tesztelők 4 litereket is írogatnak???????????? Nem tudom hol vezették az autót. Lehet, hogy a gyár megbízásából csak lejtőn közlekedtek, hátszélben. Azt gondoltam, hogy az enyém egyedileg sz..r, de nem, a spiritmotor.de honlapon a szignifikáns többség szintén ilyen (5,4) értéket mért. Szóval a rettentő spórolás miatt nem érdemes választani. A váltója nagyon jónak tűnik, de szükség is van rá. Állandó kapcsolgatást igényel. Városban 4. fölé szinte nem érdemes kapcsolni, de az 1-4. fokozatot is állandóan pakolgatni kell. Azért szokatlan mert a golfban gyakorlatilag a 2-3 fokozatot nem is nagyon használja az ember. Másról. Baromi nagy, olyan nagy, hogy nem is igaz. A csomagtartójába úgy beraktam a négy pótkereket, hogy az ablak vonalát nem érték el a gumik. (Próbáljon négy r16-os gumit berakni úgy a csomagtartójába, hogy nem dönti le a hátsó üléseket!!!!) A navi zseniális, ezért megérte. Nem kell szerencsétlenkedni a telefonnal. A rádió jól szól, de én botfülű vagyok, így nem mérvadó a véleményem. A műszerfalat bizony szokni kell, ha a NAVI-t is beszámítjuk, akkor 4-5 helyről jön az info. Megjegyzem teljesen feleslegesen. Az úttartás, az olyan Hondás, talán azt mondhatnám, hogy a golfnál egy árnyalattal kevésbé jó. Lehet, hogy csak azért mert mintha egy kicsit könnyebb lenne a kormányzása (kormányerő). Az kaszni illesztéseket tényleg nagy hézaggal tervezték, de végül is a japánok nem hülyék, így könnyebb szerelni. Az ülések számomra kényelmesnek mondhatók. Most vissza olvasva kicsit pesszimista a hangvétel, de igazából nekem tetszik az autó, az biztosnak látszik, hogy oly nagyon teszik, hogy 4-5 évig nem is veszek mást :).

Hibalista

- nincs elromlott alkatrész

Ide hordtam szervizbe

Honda Rolyal

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? golf 1.4 tsi Következő autója? golf 1.4 tsi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)