Honda fanok ne olvassák
Szöveges ítélet
Harmadik Hondám, egy HRV és egy FRV után, mindkettő tökéletes autó volt még 200e km felett is, ezért mertem venni egy Civicet, ami viszont törölte a Hondába vetett bizalmam legkisebb morzsáit is.
Az első 3 évben (62 ekm) nem sok gondom volt vele, egy akkumulátor csere és egy szoftverfrissités, mert torpant a motor gyorsitásnál, illetve egy start-stop hiba.
70 ezer óta viszont egy csődhalmaz az autó, a 90es években 2 Fiat Unom volt, kb azok voltak ennyire hulladékok, bár mentségükre szolgáljon, h gombokért vettem őket és több kilométer volt bennük, mint a Milleneum Falconban, ezt meg szalonból hoztam.
Először az abs jeladó szállt el, cserélte a márkaszervíz. Ezután a központi zár csak részben ment, jobb hátsó ajtó és csomagtér nem záródott illetve mikor riasztottam a csomagtér kattant és felig kinyilt. Ezután megint motorfulladás. 80 ezer után már 2 heti rendszerességgel jöttek az elektromos gondok.
Most tartok ott, hogy menjen el a háztól ez a hulladék, csak egyszer sikerüljön már valakinek megjavítani. Most épp az esp, abs, kézifék lámpák égnek, a középső konzolom 4 hibajelet kell törölnöm indulásnál, eltünt a start stop és a hillholder funkció + hidegen fullad és néha másodperceket késik a gázreakció, de már megszoktam és végre összejött a pénz s így cserélhetem egy normális autóra, szivjon ezzel a szeméttel valaki más.
Tudom én voltam buta, h angol autót vettem. Az angol szakemberek szivós munkával hazavágták az évszázados autógyártásukat, az egykor jó minőségű Hondát is semmi perc alatt elintézték.
Néhány szó általánosan az autóról:
A helykinálat nagyon jó, a beltér jó minőségű, bár az ülések passzentosak, 100 kiló vagyok és szélesebb a vállam az átlagosnál így eleinte éreztem a bordáim 2-300 km vezetés után de már megszoktam. Az üléspozició kicsit magas. A csomagtér hatalmas és az alsó rekeszben még egy plusz bőrönd is elfér.Az összehajtogatós rendszer nagyon jó a hátsó üléseknél. A fogyasztás nagyon jó 7 alatti átlagokat hozott, kivéve ha éppen vacakolt az elektronikája, mert akkor 9-ig felment.
A belterében egyedül a műszerfalvilágítás van nagyon eltervezve, sötétben a szélvédőn kékeslila tükrözödés van, ez ellen úgy tudtam védekezni, h a kesztyűtartóban ott figyelt egy fekete polo, este automatikusan tettem a műszerfalra a km kijelzéstől a középsö kijelzőig. Ami még zavaró, hogy a klimakonzol elég kicsi, ha vakon állitgattam a ventillátort mindig mellényultam
Hibalista
- motorelektronika (3x), abs jeladó (2x), esp jeladó, hillholder, start-stop automatika, légnyomásszenzor, központi zár (2x), jobb hátsó ajtózár, csomagtérzár
Ide hordtam szervizbe
Honda Royal, Honda 16A szervizek normálisak udvariasak, csak az alkatrészek aránytalanul drágák és rossz minőségűek
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | FRV 1.8 | Következő autója? | Mazda 3 (talán az rendes japán és nem angol Honda) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
