A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic 2.2 iDTEC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha csettintesz neki, megy: NAGYON

Szöveges ítélet

Nem Hondát kerestem, de a megkímélt állapota és a jó márka tapasztalatok, meg persze az árával, belopta magát a garázsomba.

Ugyanez a motor (2.2 iDTEC 150 LE) 1700 kg-os 4WD-s CR-V-nket is szépen mozgatta, kellemes (6-6,5) fogyasztással, selymes diesel hangja volt.

Az 1400kg-os Civic-hez meg bőven elég. Fogyi is jobb: 4,5-5,5. Mélyen űlsz és nekem (190 cm-hez) kicsit szűk a fejtér , de hátul is tágas fejnek és lábnak, óriási a csomagtartója. Nix zörgés, nincs szélzaj sem. De futómű/kerék zaj lehetne jobban szigetelt.

Nagy az ugrás a kanyarsebességben: befekszik nem billeg. Nagyon agilis, főleg előzésnél rugalmas. Gyanakodtam, hogy chippelt, mert veszettül meg tud lódulni. Szervizben olajcsere alkalmával megnézettem: de nem, gyárilag ilyen :)

Azóta szerelem.

Nem bosszant semmi apró szarsággal (bezzeg a Renault).

Megkapja amit egy finom motor megérdemel:
jó olaj 10.000 kmenként, hidegen kímélni, hajtva nem azonnal leállítani, DPF-et hagyni, hogy néha kiégesse magát!

Nyugodt hosszú cruse-oláshoz nagyon bevállt, megnyugtató teljesítménytartalékkal.
Mindenhol csak dícsérik ezt a konstrukciót: "nem végletekig kihegyezett motor, ami kimegy a viágból"
Ámen.

Csak a diesel boszorkány-üldözés zavar. Egy szem korom nincs a kipuffogójában!
Amíg engedik kedvencem marad.

Nem stílusom a visszaszivatás, de láttam azért pár arcoskodót, aki értetlenkedett, hogy mitől meg így egy nem Type-R, 1.8-es Civic.
Hát mert 2.2-es diesel :)

Hibalista

- Abszolut SEMMI. - (Eddig, kopp-kopp... lekopogom) - - Csere csak a kopók/fogyók: olaj (amúgy nagyon nem eszi, semmit), szűrők, ablaktörlő, fékbetétek.

Ide hordtam szervizbe

M&M Óbuda. A tényleges szerelő szaki nagyon profi. A többi "balaszt" csak a költséget dobja meg.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Clio Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)