A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic 1.8 Sport ADAS Navi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fantasztikus techno szépség

Szöveges ítélet

Első új autóm, nagyon örülök neki, immár 2 éve. Előzőleg is Hondám volt, nem volt kétség, hogy már a 8. gen UFO Civicet is nézegettem, de végül ez a 9.gen lett a széria végéről. Egy nagyon jól felszerelt példány.
Pompásan néz ki, ez a Sport felszereltség sok feketét alkalmaz, kívül fekete alufelni, belül sötét üléshuzat, és tetőkárpit.
De azért vannak apró hátrányai is. Nézzük:

Hátrány:

az esőérzékelős ablak törlő, nagy esőben nem az igazi, mert ritkán töröl, szerinte az úgy jó. Úgyhogy felül kell bírálni, bekapcsolva az állandó törlést.

Tolató kamera esőben vizes lesz, így nem sokat látni rükvercben. Vagy hátramegy az ember és letörli parkolás előtt. Vagy kéne eszkábálni rá egy kis sisakot, esőtetőt:)

Autómosás után, vagy eső után a csomagtartót kinyitva biztos beleesik pár csepp víz a nyakamba...

Vékony a fényezése, legalábbis az orrán és oldalt a küszöb melletti díszlécen, mert egy felverődő kavics biztos lepattintja a festéket

Előny:
2017 februárban vettem át, mindenképpen az ADAS verziót kerestem, mert ebben van automata fényszóró, sávelhagyás figyelő, autópálya tempónál ráfutás figyelő, kitolatást segítő, városi koccanás gátló.
Ez utóbbit már az első utamon kipróbáltam, sajnos. Mentem a rakparton, és épp a rádióval babráltam, amikor hirtelen megállt előttem a BMW, bekapcsolt a koccanásgátló, elkezdett villogni a kijelzőn az ikon, sípolt mint a fene, és elkezdett fékezni, akkor hirtelen beletapostam a fékbe, és megálltunk! Még pont jókor. Csuda jó cucc, már akkor megérte az árát ez a biztonsági csomag, mert egy ráfutásos baleset jóval többe kerül megjavítani, mint a komplett csomag volt!
Ugyanúgy védett már meg a kitolatás figyelő, és sávelhagyás figyelmeztető rendszer is.
Minden egyes eleme az ADAS-nak megfelelően működik, ha néha téveszt is, azt elnézem neki, mert inkább szóljon feleslegesen, mint sehogy se.
Szóval ilyennel kéne szerelni minden kocsit, amit ma árulnak, mert így szinte megszűnnének a balesetek.
Nekem tetszik, hogy nagyon direkt a kormányzás. Kicsit tekerem, és már megy arra. Gokartos érzés. Jó az útfekvése, stabil a kanyarokban is.

Motor
Mivel nekem mindig is szívó benzinesem volt, egyre erősebb motorral, ezért ismerem a karakterisztikáját. Szépen egyenletesen húz. Mondjuk kicsit erősebbnek gondoltam 2-3-asban gyorsításkor, de így is jó. Sajnos ez az Euro 6 miatti karakterisztika, erősen lenyomja a gázpedál reakcióidejét.
Ha nagyon gyorsulni akarok vele, akkor nagyon nyomni kell neki.
Eddig 16000km-t mentem vele, a fogyasztások autópályán 7l, városban nyugisan 8l, kicsit nyomva neki 9l körül alakul. Télen nagyon rövid távon, akár 10liter is lehet. Legjobban az autó utakat szereti:), 90-100-al városok között alig kér enni, akár 6,1 literrel is el lehet vele lavírozni.
Mivel még bejáratós, nem nyomom neki, ergó nem tudok beszámolni 100-as gyorsulásról, végsebességről.
Van egy fordulatszám tartomány ahol meglódul a kocsi, olyan 2000-2500 között, az jó érzés.

Kényelem, praktikum

A 10-es generációban szidják a konzolt, az infotaiment rendszert, mert leszedték a közvetlen gombokat, és így nehéz bármit vezérelni. Szerencsére itt ez még nincs így, vannak dedikált gombok ülés fűtésnek, klímának, rádiónak, hangerőnek. Pont jó.
Nagyon szeretem télen a külső tükrök fűtését, hamar megszárítja az esőt, párát róla, leolvasztja a jeget.
Nagy kényelmes ülések vannak benne, meg titkos rakodó helyek. Minden ajtóban van fél literes palack tartó, meg még elől 2 a két első ülés között! Mivel ez még Magic Seat-tel szerelt, ezért lehajtható a hátsó ülés vízszintesbe, illetve az ülőlap felhajtható, mint egy moziszék. Így az ülés alá is lehet pakolni. A csomagtartóban lehet rámolni a pótkerék helyére is, mert nekem nincs pótkerekem.
A Hifi jól szól, jobban mint, az átlag gyári cuccok, de nem éri el egy saját építés minőségét.
Ez hat hangszórós, egy mély láda elkelne bele.

Borzasztó jól néz ki!

Hibalista

- Nem romlott el semmi rajta, hisz még új. De ha el is romlott, akkor garanciában javították. - Szeret zörögni az ablakemelő elől, berezonálni, ha automata módban teljesen le, vagy fel nyomom. Ezt gariban javították.

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles X.ker Jászberényi út 38.Tisztességes szerviz, meg vagyok velük elégedve. Korrekt áron, szépen dolgoznak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Civic 7. gen Következő autója? CT 200h
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)