A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic 1.8 Sport 

Az ítélet értékelése
1,7(6 db)

Az ember mindig jobbat vár!

Szöveges ítélet

Soha nem voltam japán fan, de mindenkitől csak jót hallottam, így a 14 éves 320i után 2. autónak jött a Civic. Érdeklődtem ismerősöktől /és tulajok/, hogy milyen. Szuper, megy mint a meszes, 170-nél húzom a 4.-t, ütve-vágva 8,5 a fogyasztás, olajon meg a szűrőkön kívül semmi nem kell bele, modern, jól pakolható stb... Szóval csak jót mondtak. Egyet úgy 30 km-n keresztül ki is próbáltam, de mivel nem volt a sajátom így csak módjával. Nem volt rossz, de nem is egy nagy kaland. Aztán eljött a nagy nap. Ott állt a szép fehér Honda. Finoman hajtottam, gondoltam kell az az 1000 km, hogy a dolgokat megszokja az ember, meg a gép is összekopjon picit. Ami először meglepett, hogy a fék az nem nagy kaland pedig a Honda az olyan sportos dolog és azt hinné az ember, hogy ha nincs öv minden fékezésnél a szélvédőn szállunk ki. A váltója a kezdetektől 5.-ig olyan volt mint a Doxa óra, de a 6.-at szokni kell, az az Istennek sem akart bemenni. 32-nél kéri a 4-t 52-nél a 6.-at. El is megy vele szépen bár érezni olyan szaggatás szerű valamit, nem olyan sima a menet. Gondolom a kettős tömegű lendkerék nem lesz hosszú életű. Ne legyen igazam. A helykinálat nagyon jó, mind elől, mind pedig hátúl, de a vezetőülés az olyan magas, hogy az IFA-ban is alacsonyabban ül az ember. Ez nem is lenne baj csak ott a visszapillantó ami a világ legnagyobb holtterét generálja. Tulajdonképpen jobbra előre semmit nem lehet látni. Lámpa, ködlámpa, ablaktörtő bajuszkapcsoló. Na ezt bonyolúltabban és hülyébben már nem lehet megoldani, de ugyan ezt tudom elmondani a központi kijelzőről is. Más autókban 1 gomb a lapozgatáshoz és csá itt meg ilyen menü, olyan belépés csak 1 adat majd ki-be...áááá agyrém. Van helyzetjelző vagy nappali fény is. Szép led sor mindkét oldalon ami jobban világít, mint a fényszóró. Xenon kellett volna bele, de nem lehet mert így van a csomag és ezt kell szeretni. Van benne tolatókamera, de hangjelzés az nincs így szokni és figyelni is kell, mert érhetik az embert érdekes dolgok. Féltem egy picit a hátsó csomagtérajtó üvegfelületétől, mert bárki bármit mond elég érdekes a kiképzése, de kellemes csalódás volt, pont kiiktatja a mögöttem jövő vakító lámpáját, és pont annyi fény jön be, hogy lehet tudni mi történik mögöttünk. A CD-s rádió jó szól, bár a CD felejtős hisz van AUX így egy pendrive megoldja az éves zenei igényt. Kapcsolók, na itt van még mit tanulni /lopni/ az EU-s autógyártóktól. Bumszli, szögletes, béna kapcsolók garmadája. A kormány borítása bőr :) olyan szép darált gumi hatású valami, borzasztó megfogni. Futómű az jó, kanyarokban olyan mint ha sínen mennénk, de a 17-es kerekek észreveszik a karbantartott útjaink itt-ott előforduló hibáit. Van ECON gomb is. Ez mekkora marhaság. Szép zöld lesz minden a bekapcsolásakor, de a fogyasztás az ugyan annyi + ha pályán használjuk és a tempomattal vissza akarunk pl 130-ra gyorsítani akkor egy Budapest- Gyöngyös távon már el is érjük a kívánt sebességet. Fogyasztás. Ez durva. Az első 3 tankolásnál úgy voltam, bizos bejáratós meg ilyenek, de a helyzet nem lett jobb. Amikor jelzi akkor váltok, de szépítés nélkül 10 lityi. Volt mikor kicsit tempósabbra vettem a vezetést, de az csak fokozta a torkosságát. Eszik mint az állat és az 1.8-as moci is harmatgyenge ebbe a kocsiba. Akkor milyen lehet az 1.4? Előzésnél vissza kell ba..ni 3-ba, hogy történjen valami, de ekkor is csak olyan nyúlós a meglódulás. 90-igy csend van, de 130-nál van minden, szélzaj, futóműzaj és motorzaj is. Zavaró vagyis qva hangos /a 14 éves BMW-ben semmi ilyen nem volt/. A pakolhtatósága a kocsinak tényleg remek pikk-pakk francia ággyá alakítható és még egészen nagy dolgok is könnyedén berakhatóak az autóba. Értelmét viszont nem látom, mert nem teherautónak használja a nagy többség. 5000 km alatt hiba nem volt remélem nem is lesz, legalább ez legyen már jó benne. Így csak annyit mondanék a japán autó fanoknak, hogy van még mit tanulni a Merci,BMW,Audi, de még a Peugeottól és az olaszoktól is.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2014
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 320i Következő autója?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)