20.századi életérzés
Szöveges ítélet
Elöljáróban meg kell jegyeznem nem a szépségéért esett rá a választásom.Hosszas keresgélés után döntöttem mellette,ahogy másokat engem is elriasztott a nem túl szép külső,még az elejével nem is lenne baj,de a hátulja nagyon nem sikerült.Mára már ha nem is tetszik,megszoktam.Beleülve megcsapott az ifjúság szele,az érzés mikor először került kezembe a CRX-em a 90-es évek elején.Akinek volt tudja miről beszélek.A rövid eleje,a sportos jól tartó ülések,a pontos,rövid uton járó váltó,a hátsó szinte már emblematikus szélvédő.Elindulás után csak erősödött bennem az érzés,hogy egy időutazásba csöppentem.A hondás feszes futómű,a menetdinamika,a szerintem kicsit túl érzékeny kormány mind csak ezt erősítette.Csupán a hangja változott,a diesel kerregése valahogy nem illett a képbe,de kárpótolt a menetteljesítmény.150 ló,a nyomaték 350nm ehhez a súlyhoz több mint elég,repül is 8,5 alatt százra és valahol 220 körül fogy el.A fogyasztás is nagyon rendben van országúton és autópályán forszírozott tempónál se tudtam 5,5 fölé tornászni.A sport változat amit vettem sajnos elég szegényesre sikeredett felszerelésileg,a tolatókamerával,start-stop automatikával,a 18-as felnikkel,peres gumival valamit egy alu pedálsorral ki is merült a lista,manapság ennél már többet vár az ember.15000-es szervízintervallum tökéletes,bár a kötelező olaj,olajszűrő,légszűrő cserén kívül másra nem kell költeni.Olyan mint egy ideális feleség nem szép,nem csinos,de igyekszik mindent megtenni,hogy elégedett mosolyt varázsoljon az arcodra.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | cx5 | Következő autója? | c-hr |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
