Sok sok probléma
Szöveges ítélet
BMW 318i, egy tökéletes autó, jól megy, nagy, szervizköltségek drágák, de ritkák.
Ezekután egy Honda Civic, ugyanekkora motorral, kisebb kasztnival. Elvileg jobban kéne mennie. Nem, nem megy jobban. Én is támogatom azt az észrevételt, hogy a Honda Marketinget fordítva kell értelmezni. Úgy megy mint egy 1.6os, és annyit fogyaszt mint egy 2.0ás. Azt, hogy padlógázzal, hogy sikerül egyeseknek 6,3mas átlagot elérni én nem igazán értem. Írhatna nekem egy emailt, hogy hogy csinálja! Amúgy a motor nem annyira gáz, mert városban jól használható, és a 130-150 is simán tartható vele autópályán. Normális közlekedésnél semmi gond vele. Kényelmi szempontból a szokásos, könyöktámaszok nem jók, amúgy meg az ekkora autóktól megszokott méretek. Ja és szerintem nem kisebb a golfnál!!! (1ik negatív ítéletíró)
Belső szép, kezelhető, műszerfal nehezen leolvasható, tekergetem a fényerőt. Senkinek sem ajánlok egy ausztriai utat (alagút-sötét, hegyek-világos). 5percenként kell tekergetni a fényerőt. De hála istennek ennyi az össz probléma a kezelhetőséggel. Futómű közvetlen, jó, tartja az utat. De nem öltönyös üzletembereknek való! (nem is vagyok az:P).
Külső design meggyőző, az autó egész korrekt, viszont sok benne a hiba meg kívánni való.
Az előttem felszólaló imádó azt tanácsolta, hogy mindenki olvassa el a totalcar - honda civic 1.8 tesztjét, és ez győzze meg őket. Én ezzel egyáltalán nem értek egyet. A totalcar (mint minden autós tesztelő) ELFOGULT, mindenki tudja milyen irányban. Nem olyan radikálisak mint az autóbild, de néha itt is írnak olyanokat, hogy hátast dobok. A népítélet rovatban meg jó ha abból a 25ezer ítéletből 1000 igaz.
Én abban hiszek, hogy van elég ismerősöm, nekik van rengeteg féle autójuk, az ő tapasztalataik 99,99% hogy reálisak, tehát vásárlás előtt körbe szoktam kérdezgetni. És abból egész korrekt képet lehet kapni. Szerintem ez a normális!
wint99@freemail.hu
Hibalista
- Menetstabilizáló elektronika
- Ablakemelő ((!!NEM MŰKÖDÖTT!!))
- Beázott az utastér is, és a motortér is. Kiváló illesztés!!!
- Motortér: Aki ismeri az F astra-t, annál volt egy gyermekbetegség, hogy beázott az immobiliser. Egyenlőre valóban nincs gond azzal, hogy a motortér illesztése gagyi, de én félek az ilyenektől. Remélem megbocsájtható.
-
- Megbízhatóságban az szomorít el, hogy a mai világban elvárnám egy autótól, hogy az első kötelezőig tökéletes legyen.
- Azzal meg senki se fárasszon, hogy a japán autók megbízhatóak.
Ide hordtam szervizbe
Győr, Honda Flick
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 20500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BMW 318i | Következő autója? | Majd figyelek! |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
