A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 1.6 LS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem tökéletes, de korrektül összarakott járgyány

Szöveges ítélet

Korábban írtam már egy ítéletet a kocsiról, azonban az érthetetlen okokból eltűnt az éterben, így megpróbálkozom újra.
A kocsit egy ismerőstől vettük tényleges 12.700 km-es futásteljesítménnyel 4.5 évesen, gyakorlatilag szalonállapotban. Már amikor megvette az ismerős nagyon tetszett, akkor kértem, ha eladja valamikor feltétlenül szóljon nekem! (Ismertem már, hogyan bánik a kocsijaival és valósak a futásteljesítmények!)
A formája embere válogatja, nekem nagyon bejön, igaz az 5 ajtós változat még ennél is jobban tetszik.
Életünk első japán autója, kiderül mi igaz a "japán mítoszból". Eddig német és francia, illetve amerikai(ford) autóink voltak.
Szóval a pozitívumok:
1. Hihetetlen jó a motorja, soha nem gondoltam volna, hogy egy ekkora kasztnit így képes mozgatni ez a 125 Le-ős benzinmotor. Voltak már erősebb autóink is, de karakterisztikáját tekintve az egyik legjobb, amiben valaha ültem. Alacsony fordulaton gyakorlatilag semmi hangja nincs, háromezres fordulat fölött megjön a hang, de nem zavaró, hanem az a kellemes brummogás természetesen a nagyszerű gyorsulással párosulva. Szóval nagyon eltalálták ezt a V-tech motort a japánok!
2. A fogyasztása kifejezetten baráti egy ilyen nagyságú és teljesítményű benzines autóhoz képest. Nekem vegyes használatban 7 litert eszik, de én rendesen odalépek neki, tehát nem a spórolós módon autózok. Ugyanakkor el sem tudom képzelni, hogy egyesek a népítélet szerint hogyan tudnak járni vele 5.5 literrel, talán 70-el főúton? Ettől függetlenül a 7 literes átlagfogyasztást kifejezetten barátinak érzem.
3. Eszméletlen nagy az utastér. Nemcsak elől, de hátul is hatalmas, tágas hely fogadja az utazót, mind a váll, mind a láb, mind pedig a fej részére. Átlagon felüli magasságú emberek is kényelmesen utazhatnak a kocsiban.
4. A váltó az valami hihetetlen. Soha nem értettem az autós újságírók miért alélnak el a japán sebességváltóktól, most már tudom. Eszméletlen finom és könnyű váltani vele, soha nem akadozik, könnyen jár, szinte két újjal lehet váltani egyik sebességből a másikba. Ráadásul a kart is úgy tervezték, hogy nagyon kézre áll.
5. A szemmagasságban lévő kilométer kijelző nagyon praktikus, nem kell letekintgetni ahhoz, hogy mennyivel megyünk!
6. Az ülések nagyon kényelmesek hosszútávon, hasonlóan kemények, mint a Mercedesünkben.
7. Rengeteg a tárolóhelyiség, aprópénznek, kulcsnak, italnak, térképnek, mindennek. Ezek közül több is rolószerűen zárható!
8. A kartámasz tökéletes a kényelmes vezetéshez, széles spektrumban állítható és nem csak az elől, hanem a hátul utazóknak is van pohártartóval!
9. Nagyon stabil a kanyarban, nagy sebességgel is jól fekszi az utat.
A negatívumok:
1. A csomagtartó zsanérjai belógnak a csomagtérbe, így jelentősen csökkentik a pakolható részt az amúgy sem túl nagy csomagtartóban! Nem értem miért nem lehetett máshogyan megoldani.
2. A csomagtartó ahogy említettem kicsi, kicsi a "szája" a berakodásnál ugyanakkor rendkívül alacsony, nagyobb dolgok egyáltalán nem férnek bele. Aki gyakran szállít nagyobb dolgokat, az felejtse el a szedánt!
3. A csomagtartón nincs fogantyú, amivel le lehetne csukni a csomagtérfedelet. Filléres dolog, nem értem miért hagyták ki különösen annak fényében, hogy a csomagtérajtó súlyánál fogva automatikusan lezáródik. Így ha nem akarom összekenni sárban a kezemet a zárszerkezet műanyag részénél kell lecsuknom a csomagtérajtót.
4. Menet közben kopogott biztonsági öv alsó része az ülés műanyag részének ütődve, ezt egy 50 Ft-os kis szivacs felhelyezésével orvosoltam.
5. Elektronikai ipart tekintve a japánok sokáig az élmezőnyben voltak, vannak, ehhez képest a gyári rádión nincs RDS! Röhej!
6. Rádiót, cd-t csak akkor lehet hallgatni, ha a kulcs be van dugva és a gyújtás rá van adva. Nem értem miért kell!
7. A kesztyűtartó nem zárható. Szintén filléres hiányosság, a 12 éves Citroen Xsarámban is kulccsal zárható volt a kesztyűtartó!
8. A csomagtartóban nincsenek rögzítőfülek a csomagoknak, így nincs hova kikötni őket, hogy ne csúszkáljanak!
9. A motorháztető nem teleszkópos, szintén filléres megoldás lenne és igényesebb, mint akasztgatni!
10. Eddig nem volt szükség szervizre, csak ködlámpát építtettem be utólag, a gyári ára valami horribilis volt, így utángyártottat vettem. Ahogy hallom a japán alkatrészek nem igazán olcsók! Majd meglátjuk!

Összességében egy nagyon jól sikerült autó, ami viszont nem tökéletes. Mind a német, mind a francia autóknak megvannak a maguk előnyei, hátrányai, ahogy ennek a kocsinak is. Tehát sem a japán és német fanoknak, sem a francia fikázóknak nincs abszolút igazságuk! Nem tökéletes, de egy jól összerakott autó!

Hibalista

- Eddig még semmi szerencsére! (12.700 km-es futásteljesítmény után ideges lettem volna, ha igen!)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12700
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Következő autója? a4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)