Most már ok
Szöveges ítélet
Autó átvétel : 2006 okt. x-e, az autóban 7 Km - 1 Km után kellemetlen érzés - ez az autó húz! De nem úgy, hogy a motorja milyen bika, hanem elengedem a kormányt és a kocsi elmegy jobbra, kb városi tempónál 15 m-en belül egy sávot!!!
Telefon a szervízbe, holnapra időpont (én mondjuk ha ilyet hallanék, azonnal kérném visszafáradni a kedves ügyfelet nagyon sűrű elnézések közepette, hát ők nem..).
Reggel vittem az autót, szöveg : "még senkinek nem volt ilyen jellegű problémája, kicsi a kormánykerék, becsapós" ... aha, de ez elhúz. Futóműállítás, visszaadták, hogy "próbálgassam"... no comment. Semmi változás nem történt, mondanom se kell, nem tudtam örülni az autónak, pedig a kollégák körbeállták rendesen.. mit mondjak? "Szép, ja.. csak hát húz jobbra". -"Micsoda? Egy új autó? Egy honda?"...
Hétvége után új időpont, megint vissza, felemelik, újabb futóműmérés, "hibahatáron belül van, de finomítottunk." illetve megcserélték a két első kereket egymással - magyarázatot nem mondtak - "ez néha szokott segíteni". Most nem segített, újabb próbák, átváltott balra húzásba!
Megint vissza (a kocsi nálam már 3 hetessé cseperedett) megjött a szervízvezető a szabiról, majd most! - gondoltam, én naiv. Egy első látásra se szimpi tag, ideges, láncdohányos. Mondtam neki a tippet, amit szerelőm, illetve gumisok mondtak, hogy először az egyik elsőt kéne hátrarakni, hogy kiderüljön, melyikkel van gond - erre ő : mindkettőt hátrarakatta - semmi eredmény. 4 órát időztem ott, vagy 6-szor elmentünk próbakörre, semmi eredmény.. vmi vacak dűlőúton próbálgatta rendre, hiába mondtam neki, hogy itt szrt se érzékelek, nem szántásban kellene egyenesen mennie, menjünk ki a szentendrei útra, ekkor jött a legjobb duma : nem ér rá, mert egy ügyfél várja! Ha nem kétszer akkora mint én, azonnal kidobtam volna a kocsiból! Hát én mi a f vagyok?.. Hozzáállás mínusz 10-es!
Visszamentünk, jött a végső megállapítás : a kerekekkel van a gond - szereljem le, vigyem be és ők majd elküldik a Continentalnak - addig járjak gyalog, mert ők pótkereket nem tudnak adni - ezt sztem csak Mo-n lehet megcsinálni...
Itt lett elegem a kiváló Autóvárosi hondaszalonból. Átmentem a Fáy utcába, ahol míg vártam a szervízvezetőt, 3-an kérdezték meg, hogy segíthetnek-e. A főnök ottmarasztalta az autót, vmit állítottak, jobb lett, de nem százas, ő is gyanakodott a gumira, de ahogy a télikerék felkerült, kiderült, nem azzal van a gond. Ekkor vissza és végül kerékösszetartást állítottak, de csak javult, nem lett jó.Jártam csepelen is, ott se igazán tudtak segíteni.
Aztán újra Fáy utca, ahol végre megoldották, vmi beállítással meg a kerekek cserélgetésével.
Most már összebarátkoztunk, pokolian jó a verda, patent a váltó, jól megy, csendes, nekem vegyesben 6,8-7,5 - de pl egy 240 Km-en, amikor még bejáratós volt, 110-zel menve 5,3 volt az érték..
Nekem a formája sokkal jobban bejön, mint az 5 ajtósé. Ami béna : a csomagtérnyitás csak belülről vagy kulccsal - egy kilincset rakhattak volna rá, illetve, hogy ha a ventillátort bekapcsolja az ember, akkor egyből a klíma is megy, azt mindig ki kell iktatni utána..
Cd klassz, főleg, hogy 6-ot képes befogadni és mp3-at is tud.
Ami hiányzik : ülésfűtést nem lehetett kérni bele, a többivel elégedett vagyok - főleg most, hogy már egyenesen is lehet vele menni birkózás nélkül.
Üdv.
Hibalista
- "egyenesfutás"
Ide hordtam szervizbe
Autó Duna - Autóváros
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Fáy utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
