A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 2,2 i-ctdi Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hondát mindenkinek!

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Az autót 5 napja vettem át. Nekem abszolút új élmény, nem csak a dizájn de a márka is hiszen eddig csak Volkswagenem volt. A váltás oka roppant egyszerű, a Golfomon tönkrement a computervezérlés a csere pedig 280.000 Ft volt. Utánna elvittem egy ismerőshöz hogy A-Z ig nézze át a kocsit és vélemény szerint kellett volna az autóra költeni bőven az elkövetkezendő 1-2 évben. Mivel mar nem volt garanciális, így nehéz szívvel de döntöttem: megválunk egymástól. Hitel nem volt az autón, elkezdtem hirdetni, sikerült szerintem jó áron túladni rajta végül. Korábban a csalódástól "fellelkesülve" elkezdtem nézegetni az új kocsit. A Golf 1,9es dizel volt es szerettem volna maradni az olajkályháknál, viszont, úgy gondoltam, hogy mi lenne ha kipróbálnánk egy erősebbet. Körülnézve az új autók piacán, végül a Honda ajánlata volt a legszimpatikusabb. Bár az autó nem olcsó de ha megnézzük a felszereltségi listát és ezeket az extrákat belekérjük egy másik gyártó modelljébe (VW, Seat, Toyota, Ford stb) akkor máris kiderül hogy ez az ár kifejezetten kedvező, nem mellesleg az autó a vetélytársai közt a formájával, használhatóságával, belső terével egy igazi unikum. Tovább ez a motor 2,2es szemben mondjuk a többiek 2,0 literes kostrukcióival igaz ez nem jelent többlet lóerőt vagy plusz nyomatékot, mégis jól esik kimondani hogy ez 2,2es=) Szerencsém is volt ugyanis az autó amit megvásároltam tesztautóként kezdte és pályafutása első két hetében kiszúrtam, lealkudtam, megegyeztünk utána már csak rettegni kellet hogy ne legyen semmi baja a hátralévő két hónapban. Nos ez olyannyira jól sikerült hogy az autót makulátlanul és mindösszesen 100 futott kilométerrel sikerült átvennem. Ez 5 napja volt azóta ha tehetném benne aludnék. Bár nagyon kímélem, azonban így is érzem benne az erőt és tartalékot, a Tempomat csodálatos dolog (eddig még nem volt ilyen autóm). Egyszerűen isteni a kocsi és még ma is (pedig ma már sok van) megnézik. Azonnal vettem bele egy komoly riasztót és tetettem bele sebváltózárat is, nehogy történjen vele vmi... =) Kis ráfordítás az autó értékéhez képest, és bár ellophatatlan autó nincs de azért nem baj ha megnehezítjük a tolvajok dolgát.

Viszont hibája is van mégpedig a már előttem is említett jobbra húzás. Az elejen vmi borzasztó volt, visszavittem az autót tegnap, állítottak rajta javult de nem az igazi. Lézeres futómű beállítást javasoltak (a szervízben nincs ilyen eszköz jelenleg) meg is fogom lépni hamarosan. Más egyéb kivetnivalót nem találtam, nem ciripelnek a műanyagok, a csomagtartót is könnyű lecsukni úgyhogy a "tipushibák" talán elkerültek. Jobbra húzástól eltekintve nagyon jó és direkt a kormány, a klíma megfelelő (bár kicsit körülményes a használata). A fékhatás lehetne jobb + a 17"es felnik a 225/45os gumikkal nem nagyon szeretik Budapestet, de azért elviselhető. Viszont 4 nap használat után sikerült összeszednem 2 szöget és egy csavart, úgyhogy ma reggel a gumisnál kezdtem, de nem volt vészes=)

Szerintem az autó ideális választás, kicsit át kell gondolni, hogy alapjáraton milyen extrák vannak ebben az autóban ezért a pénzért és hogy mennyit kéne mondjuk egy német dízelért kifizetni ha ennyi mindent akarunk (nem is mondom mennyi lett volna a Golf 2,0 PdTdi ilyen felszereltséggel).

Szóval én elégedett vagyok egyelőre. Majd miután kicsit összeszoktunk írok még.

2007-10-31

Na túlvagyunk az első olajcserén és az első 10 E kmn. Továbbra sem sikerült csalódnom a kocsiban. A motor a bejáratás után ki lett próbálva, engem meggyőzött, óra szerint 220 km/h sikerült ami élesben olyan 210 körül lehetett. És még bírta volna. Egy valamit nem ajánlok senkinek, mégpedig hogy feketében válassza az autót. Volt már fekete autóm korábban, felkészültem hogy ez kicsit kényesebb mint mondjuk egy acélszürke=) De erre nem számítottam, az elején a hatalmas plexisor miatt sokkal feltűnőbb a bogárszennyeződés és a kosz mint egy átlagos fekete kocsinál. Felszereltettem rá a téligumikat, jó drága volt hiszen 205/55 R16os a telifelni, az előző Golfomnál ekkroa volt a nyári könnyűfém felni. Szóval ez egy kicsit fájt. Amit még negatívumként említenék az a plüss (?) ülés huzat amin 5 hónap használat eléggé meglátszik, pedig nem vagyok egy 130 kilós csóka. Kiváncsi leszek hogy fog kinézni mondjuk 2 évesen...

De amúgy a kocsival minden rendben, még mindig őszinte szívvel ajánlom mindenkinek, nem csak jól néz ki hanem használható is az autó. Erős, a váltó kifogástalan, kényelmes, variálható, pakolható.

Hibalista

- még semmi, viszont az autó jobbra húz de ez nem "romlott el"; ez is megoldódott

Ide hordtam szervizbe

Royal Motor, Fáy utca

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11200
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf 1,9 PdTdi Trendline Következő autója? új, marad és még ki is kell fizetni =)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)