A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 1,4 benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Civic talány

Szöveges ítélet

Hat, ahogy igy elnezem a sok emberket aki ocsarolja az uj Civicet hirtelen nem tudom mi lehet az oka. De okos ember letemre rajottem...:-) vagy nincs is hondajuk, vagy csak az ezeddig eladott parezer civic kozul kifogtag azt a keves rosszat... persze sztem ez a masodik eset lehetseges inkabb.
Szoval 1,4-es benzin, nem nagy dobas, de nem is versenyezni lett megveve. Amit hoza kell tenni,hogy szlovakiaban lett veve, es itt mindennel teletomott 1,4-es van kinalatban, szoval csak tyolatoradar, navi, meg felni hianyzott asszem, szoval ennyi, de hat felnit lehet szerezni olcsobban is. Ami az arat illeti igy telerakva mindennel az 1,4-es 4,8 millio ft-ra jon ki atszamitva, persze ez nem mervado az ar kulonbozhet az egyes orszagokban. Az 1319 kobcentihez kepest nem is rossz a kicsike, meg aztan ha porgeti az ember, akkor huz is, es ahhoz kepest a 6,4 es atlag nem is rossz...
Ami a muszerfalat illeti, hat a szepsegert meg kell szenvedni, lehet hogy szep, meg cool, de nem kell hogy egyben praktikus is legyen, sajnos igy van, de amint az arat emlitettem, nem egy lexus kategoria, szoval nem lehet csodakat varni tole. Ami meg a helykinalatot illeti, en 186 cm letemre elol es mogottem is boven elferek, mig egy golfban szenvedek mint allat, vagy akarmely mas hasonlo kategorias utoban autoban is, igy nem ertem a helykinalat miatt aggalyoskodokat. A csomagtarto lezaras szokas kerdese, talan csak tul gyengen csukod, mert ez nem hidraulikusan behuzos, mint a lexus. Talan meg kene probalni erosebben is, de tudodm akkor az lesz a gond, hogy szetvered az autot, mert ugy vagod mint a regi ladaban, szoval csak kronikus szorszalhasogato lazban szenvedsz.
Volt itt egy ex-alfas is, es meg kell mondanom, az alfa szepseget keves autohoz lehet hasonlitani, viszont sajnos a minoseget is, es szerintem sokan egyetertenek velem, hogy valoszinuleg az alanyunk kifogta a nagyon keves korrekt alfa egyiket, es most pedig kifogta a nagyon keves gagyi Civic egyiket. Hat ez mar csak igy van, vegulis a szerencse forgando... de talan jo csaja van,nem?
Az eddigi 45000km fel ev termese, es nem recseg semmi, nem zorog semmi, igaz, lehet karcolasra hajlamos a muanyag, de hat en sem csak kesztyuben nyulok hozza, megis karcmentes ezeddig, szoval nem tudom masok parpajtoroznek-e utkozben...
Az a helyzet, hogy aki vesz egy autot es meg van vele elegedve (es szerintem a Civic tulajok tobbsege meg van elegdve), az nem igen fogja magat torni,hogy dicsero hozzaszolasokkal bibelodjon, csak kis szazalekuk osztja meg a tobbi embertarssukkal a tapasztalatait. Viszont aki epp kifogta a sz...rt az ertheto hogy egybol elrettento hadmuveletbe kezd. En nagyon sajnalom az osszes tulajt, aki pont kifogta a rossz darabot, de ez nem azt jelenti,hogy mind rossz lenne, mivel ha megnezi az ember a statisztikakat, sajnos 1000 autobol jopar hibas, es ez markatol fuggetlen, viszont ami szinten biztos, hogy a Honda nem a statisztikak alljan kullog, igy snekit ne riasszon vissza ez a par negativ hozzaszolas, melyeknek eredetiseget nem ketlem, viszont ez a jelenseg nagyon elenyeszo hondaek eseteben.
Azok akik a Golfot favorizalnak a Hondaval szemben,kerem vegyek gorcso ala a Golfot egy hondaeval azonos felszerelesben, es nezzek meg utana az arakat, plusz figyelembe kell venni, hogy a Honda meg viszonylag friss modell, mig a golf mar majd 3 eves asszem, es igy joval odajutott, hogy esetleg kulonfele kedvezmenyekhez folyamodnak a kerekedok. En ultem golfban is mar parszor, es mindenkepp megvan annak is a feelingje, de nagyon komor, es unalmas. Ha mar golf mellett dontene megis vki ezek utan, akkor a legjobb golfkent ajanlani tudodm az uj Octaviat, mert az szinte ugyanaz a materialia, csak jobb, es nagyobb, es ugyanolyan szurke... szoval en maradok a Hondanal, es van egy Rav 4 is a garazsban, az nem a legujabb, de megyeget 6 evesen is becsuletesen, es azt is csak dicserni tudom, szoval japan auton alul ne adja senki.
Csak a motor miatt szeretem 9-esre, azert megis az 1,8 az mashogy zughat..., vagy esetleg a dizel, ja jut eszembe, a dizel szerintem igenis konyezetkimelobb, mindazon altal, hogy kevesebbet is hogyaszt, mint egy benzines. Plusz par even belul, mire az unio vegleg eldonti,hogy a regisztracios ado minden tagorszagban egyseges lesz es foleg a karosanyag kibocsatas merteketol fuggo, ugy majd kiveve a tehtoseket ketszer is meggondoljak az emberek,hogy dizelt vesznek-e, vagy benzinest..., de esetleg mar a gaz, vagy etanol is szoba johet, na jo, hagyjuk.. akkor hat Tsa

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Peugeot 307 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)