A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 2.2i-CTDi Executive 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Atom Ant, vagy Cápa legyen?

Szöveges ítélet

A cím a nejem és a köztem lévö vitára utal a név kapcsán.
Az autó elmúlt két hónapos, most jutottam el oda, hogy odalépek neki és már talán van értelme mondani valamit róla. A Renault Thalia mindent tudott, ami alapból kellett, de most úgy döntöttünk, hogy egy kis luxus sem ártana. Elvárásaink innen indultak ennek tükrében a Civic mindent tud.
Megnéztük, kipróbáltuk, kipróbáltunk egy Mazda6-ost is és maradtunk a Civicnél. Ami döntött, az a design és, hogy a Mazdát nagynak találtam.
A Civic olyan, mint a belpolitika. Jól polarizálta a népítélet mezönyt. Próbálok száraz tényekre szorítkozni, de nehéz lesz, mert piszok jó kis autó.
Problémák:
Hátra kilátni, de még hátra oldalra is, csak keveset lehet, sok a holttér, elbizonytalanít.
A navigációs DVD-je nem ismer ösi kultúrnyelveket (pl. magyart sem), söt megáll számára a világ a az EU-15-nél. No, nem mintha eddig kellett volna, csak bosszant (sérti a nemzeti önérzetem, meg végülis mibe került volna Honda-szan?). A navigáció TCM-je szegény csak az alapján dönt, ami infót kap. Így egy dugót kikerülni néha nem sikerül, mert belvárosi dugókról nem volt infója.
Hosszú ideig olvassa az MP3-lemez listáját.
Ha rossz irányból kapja a napot, akkor nehéz leolvasni a müszerfalat.
A telefonkihangosítórendszerének elég sokáig kellett karattyolnom, amíg felfogta a dolgokat, pedig állítólag kiválóan beszélek angolul és a kocsit ott gyártják. Ehhez képest néha olaszra, németre, franciára átállította magát.
Idegesítö, hogy be kell dugni a kulcsot. Ha gombos, akkor legyen gombos, de ne kombináljuk, ha kérhetném, vagy elöbb-utóbb túltekerem a kulcsot.
A futómüve kemény, még így is, hogy 16-os felni van rajta téligumival, mi lesz nyáron, ha visszakapja az eredeti 17-est?
Az esöérzékelöt és a fényérzékelöt összeköthették volna és akkor lehetne esöben is automata lámpa.
Hát ezekre a problémákra szokták mondani, hogy "...te problémáidat szeretném én is..."
A legnagyobb gond, hogy a nejem odáig van érte és ha együtt megyünk vele, ö akarja vezetni...
Jó benne, hogy azt kaptam, amit akartam:
Gyors, ha kell, bár nem sportkocsi.
Csendes, 180-nál kezdem hallani a hangját.
Nem fogyaszt sokat (6,5l/100km úgy, hogy zömmel 150-160 autópálya illetve 40-50 város, télen bejáratósan, nem pörgetve).
Jól néz ki (nekünk tetszik).
Kényelmes, automata klímás, manuálisan állítva viszont kicsit sokat kell babrálni, 8 nyelven beszél, ha kell, ha nem.
Ülése, ülésfütése nagyon jó. Jól elférek benne elöl-hátul (186cm/85kg), nagy a csomagtartó.
Nagyon jó a kormány, bár nagyobbhoz szoktam (még), a hangvezérlés, a két bazi nagy oldalsó tükör.
Kapott tolatóradart, ami türhetö.
A Civic váltója elött nem tudtam, hogy mikor mondhatjuk, hogy van benne nagybetüs "VÁLTÓ". Hát ebben az van.
Van egy rahedli rekesze, pohártartója.
És a tempotmat is klassz benne.

Nem volt gondom a napfényrolós üvegtetövel, nem karcolódik a müszerfal (mondjuk nem is törölgetem ötpercenként), nem recsegnek a müanyagok (egyszer-kétszer gyanús volt, de amikor letekerem a hangeröt, rögtön megszünik. Tehát vagy lelke van és utálja az adott zenét, vagy rossz a felvétel :). Nincs baja a lengéscsillapítónak, záródik a csomagtartó (talán 1-2-szer nem ment elsöre), az eddigi 3-ból 2-re rögtön, egyszer 2.-ra nyílt a benzinsapka.
Utálja a fevörendört, szinte meg kell állnom elötte, különben nagyot üt, amikor átgördül. Hajlamos belengeni elöl, ezért a felhajtóknál, föleg fekvörendör után célszerü megállni, vagy leér az eleje.
Út-, kanyartartása nagyon jó, bár én nem vagyok az a típus, aki megpróbálja a legszélsö lehetöségeket.
Ha több km lesz benne, akad gond, majd kiegészítem. Most, így csak annyit mondhatok, hogy ez az autó ott van a szeren.
(Félreértések elkerülése végett, az autó német, és No.-ban jár-kel, ami a rendszámból is kitünik. Ezért volt többek köz súlyos érv mellette, hogy a tulaj hovatartozását gyári H-betü hirdesse elöl-hátul :-))))

Update: Nyár és 4400km Délnyugat-Franciaország után:
Nyáron visszakapta a 17-es nyári kereket. Jól viseli, nem üt nagyobbat, mint a téli. A C-oszlop néhány kanyarodásnál reménytelenül kitakarja a hátulról érkezöket. A Pireneusokban jól bírta a szerpentint. Nagyátlagban 90Km/h-s átlagsebesség mellett 5,5l evett százon. Egyszer nyikkant a müszerfal, de egy hüvelykujjas nyomásra abbahagyta, azóta se. 6600 km-nél behörpölt egy liter olajat, aztán semmi.
A Navi egyszer bevitt az erdöbe (a szó legszorosabb értelmében), egyszer pedig szentül állította, hogy a 40 km-es utat 40 perc alatt meg lehet tenni, csak azért, mert neki közút volt behúzva 70-es táblával. Valóságban Pireneusok, tehát néha max 25 km/h. Node ennél nagyobbat ne tévedjen. Az összes szállodát, söt néha életmentö éttermeket tudta.

A nejem utálja a váltóját. Szerintem meg nem tudja vezetni :))

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

még sehova

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Thalia 1.4 RT Következő autója? Japán, esetleg svéd
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)