A turelem rozsat terem
Szöveges ítélet
Eleg sokat vartam, hogy iteletet irjak rola. Mielott megvettem, alaposan atolvastam itt (is) a velemenyeket, elsosorban a rosszakat, mert a jokat leginkabb elfogultak irjak.
Biztosan igazuk van azoknak, akiknek nem ereztek jonak ezt a Civicet, es egyet is ertek veluk abban, hogy az ajton levo konyoktamasz nem kenyelmes, illetve a muszerfal bizonyos fenyviszonyok kozott nehezen lathato. Es ezzel veget is ert a panaszlistam.
20000 km utan nyugodt szivvel allitom, hogy nincsenek fura zajok, zorgesek az utasterben, hacsak valaki az aprojat nem tartja zorgos rekeszben. Es a csomagtarto is gond nelkul csukhato. Valoszinuleg ezek nalam azert nem jelentkeztek, mert az en autom mar nem az elso szeriabol valo.
A motor fantasztikusan jo, es ebben egyetertettek az Audis es BMW-s barataim is. Azert az hozza tartozik, hogy nem azt mondtak, hogy jobb, mint az o autojuk, de az en Hondamat is dicsertek rendesen. Es amellett, hogy eros es nyomatekos, nem is eszik sokat. Autopalyan, a sebesseghatarok betartasa mellett nem megy 6 liter fole, es Horvatorszag fele, Bosznian keresztul (itt is csak szabalyosan), hegynek fol, hegyrol le is megelegedett 5 literrel. A kijelzo szerint ugyan csak 4,5 volt az atlag, de a benzinkuton olyan 40 litert tankoltam nyolcszazvalahany km utan. Az a legjobb a motorban, hogy 85-nel berakhatom hatodikba, es ez alatt a sebesseg alatt nem kell visszakapcsolnom, ha elozni akarok. Az auto innentol barmikor tud akkorat huzni, ami eleg nagyjabol barmilyen elozeshez.
A futomure nem lehet panaszom, s bar egyenesben nem szeretek szaguldozni, a kanyarokat annal jobban szeretem sportosan venni, mar amennyire az utjainkon lehet ilyet.
Azonban mindez alapveto dolog egy ilyen, relative draga autonal. Amit imadok benne, az a sok otlet, amit bele tudtak zsufolni. A hatso ulesek lehajtasa ennel egyszerubb nem is lehetne, es teljesen vizszintes lesz a megnagyobbodott csomagter. Lehet, hogy csak en nem lattam eleg autot, de ez szokatlanul jo dolog nalam. Ugyanakkor a hatso ulesek fenek reszet fel is lehet hajtani, mint egy moziszeket. Es bar egy kicsit villamosules jellege van ettol a hatso uleseknek, siman be lehet tenni alajuk pl egy hatizsakot.
Az ar pedig... nos, nem keves, de amit szeret az ember, azt meg kell fizetni. En imadom az automat.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Honda Wehli, Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ibiza 1.2 | Következő autója? | Honda FRV |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
