A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 2.2 CTDi Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A takarékos dízel ufó

Szöveges ítélet

A formája és a belseje nekem tetszik.
Ez első két ülése nagyon kényelmes, akár hosszabb utazásra is megfelel(15-20 óra)Hátul nem annyira kényelmes, kicsit nehezebb beszállni.
Keveset fogyaszt, eddig a turbócserét leszámítva nem kellett rá komolyabban költeni.
Igazából teszi a kocsi a dolgát, semmi komolyabb rosszat nem tudnék mondani róla, az árát szerintem megérte. De ez a kocsi sem hibátlan, mint ahogy egyik sem.

Hibalista

- - Először ette az olajat, aztán kiderült hogy csak a 0w30 Castrol fogy belőle, ezt gyorsan 5w30 Castrol edge-re cseréltük, ez a probléma megszünt. így megtörtént az olajcsere olyan 15-20ezer km-ént. - - még viszonylag korán kavicsfelpattanás miatt kitört előbb az egyik, aztán a másik ködlámpa, ezek ki lettek cserélve 5000 Ft-os utángyártottra, azok azóta is hibátlanul működnek - - Néha indításnál nem működött a szervokormány, ekkor valamit garanciálisan kicseréltek rajta, onnantól kezdve ez a probléma megszünt. ellenben szinte folyamatosan világít rajta a check engine jel, valami szelepnek a hibájára utal, de ez nem lehet fontos mert azóta már ment 150000 km így. - - 180 ezer környékén elromlott a turbó, pedig nem egy ész nélkül hajtott kocsiról van szó. A gyári honda turbó rettentő drága, kb feléért meg lehet venni a garret-től ugyanazt a turbót és azt is beszerelik a szakszerízbe - - 240 ezer elkopott a kuplung és a kettős tömegű lendkerék, hát az új elég drága ezt jó ha mindenki tudja... - - állandó probléma hogy az autó elejében valami nyöszörög, de ezzel együtt lehet élni...

Ide hordtam szervizbe

Honda RoyalElég rendesek, rugalmasak.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Saját szervíz. kicsit koszosabb, kicsit kevésbé felszerelt ellenben látom hogy mit építünk be, és költségtakarékosabb.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 254000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? w211 270cdi Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)