A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic Type-R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy vörös H

Szöveges ítélet

- a harmadik Hondám, bár megvettem volna az előző CTR-t, de így alakult, sosem bánom meg
- pattog az úton, mint kecskesz... a deszkán, forszírozott kanyarban - pl. éles visszafordító második telin - elég egy úthiba és a hátulja akár fél métert is ugrik, volt úgy, hogy a másik sávba
- urasan könyökölni a szélvédő mellett nem túl szerencsés, mert egy döccenőtől vagy letépem a fülem, vagy állon vágom magam, ha valmi a szemembe megy, inkább megállok kipiszkálmi, minthogy kiszúrjam :o)
- a gyári bridgestone-t a felnivel már lecseréltem, az új gumi jóval jobban tapad és bár elöl kicsit kilóg a kerékjárati ívből, kevésbé orrtolós, nem kell annyit játszani a gázzal, hogy kihúzza az orrát
- imádom a hangját, amihez állandóan pörgetni kell, meg rugdosni a gázpedált, meg motorfékkel fékezni, de ez olyan, mint a drogosnak a napi adag, muszály
- városban elég szomjas, 10,5-13,8 liter a kedvemtől, a hangulatomtól, meg az asszonytól függően, bár jobban meggondolva a 10,5-t, ekkora motortól ez nem is annyira sok
- hangos, 160 fölött már emelt hangon kell diskurálni, viszont egy gyalgos tutira nem lép elém váratlanul, mert már jó előre hallja, hogy jövök
- nem vezetten se VTi-t, se Integrát, se EP3-as CTR-t, amikben ahogy olvastam, jóval erősebben érezhető a VTEC váltási pont, de olyat tol 8600-ig, hogy minden egyes utazáskor legalább egyszer muszály megcsinálni
- ha a fordulatszámot megtartom 6000 környékén és lemezig taposom a pedált, érezni lehet, hogy erőben nincs híján
- több, mint 20000 km-t mentem vele külföldön, sokat autópályán, kellemes, gyors, szédületesen tapad az útra, kiautóztam az elméleti végsebességét is, de a szervó "felkeményedése" miatt hosszú távon popeye-i alsókarokat kíván
- legkevesebb fogyasztás a norvég utópályán tartós 100-as (!!) tempóval, ami tízzel több, mint a megengedett (asszony + kétheti motyó) 6,9!, amire a szervízesek is elismerően csettintettek
- az ülés pazar, baromira jól tart és a tömésének hála az úthibákat nem vezeti el a gerincig, a belső tere megunhatatlan, megosztja az emberek véleményét, mint egy plasztikázott cickó, egyszerre komoly és játékos (főleg amikor a váltásra figyelmeztető LED-ek vörösbe váltanak)
- hiányzik belőle a diffi, nem mindig fogja meg az elektronika szépen a kipörgő kerekeket, de kanyarban a VSA nagyon hasznos dolog, kis feleség szokott játszani azzal, hogy "nyikorog" egy-egy kanyarban, de amikor tényleg gyorsan kanyarodtunk, úgy feszített az összes végtagjával, mint pók a lucernásban
- a csomagtartója óriási, jóval nagyobb, mint a kategória átlaga, mi mindig autóval nyaralunk, ki is használjuk rendesen (mindig púpig van pakolva szajréval) a síkba dönthető hátsó ülésnek hála kicsi feleségem még aludni is tud benne
- a kabinban is elegendő rekesz van, a könyöklőben még a régi 828-as Sony-m is elfért egy kisebb kupac fontos dolog tetején, a hűtött kesztyűtartó meg isteni adomány
- hátul vittem már nem egy 185 centinél magasabb barátomat és bőséges lábterük volt, csak az erősen felfelé ívelő hátsó ablak zavarta őket, lemértem a mögöttem ülőnek jutó helyet a Civicben és apósom ML-jében és alig hittem a szememnek, a Honda majd 10 centivel nyert
- vicces, hogy a forgalmi szerint 5 személyes, de csak négy öv van
- a parkolóhelyeket mint az úri dámák, válogatjuk, a 10 centis járdára még csak-csak felmegy, de letolatva karcolja az alját
- a váltó precíz, apró fémes kattanással ér a helyére, ezt minden Hondámban imád(tam)om, kár hogy a kettes nem hosszabb egy picivel és százig szúrni kell a hármast
- majd mindennap megtalál néhány önkéntes schumacher, kipufogó tuningos hangos autótól 1.0-ás (!) suzin át volt már szinte minden, ilyenkor jön valami kényszer, hogy megmutassam, nem csak egy hüje matrica van a hátuljára ragasztva
- a kormány már-már gonoszul közvetlen, holtjáték nulla, balról jobbra kicsivel kevesebb, mint 2 és fél fordulat, a fogása és a kis átmérője isteni
- a kényelmi extrákból pont elég van benne, bár gyárthatnának végre egy olyan Hondát, amiben a középső szellőzőket le lehet zárni, ez még az új CRV-ben sem sikerült
- a kasztni hibája, hogy tolatáskor emlékezni kell a hátuljára, a jó formájú és hasznos hátsó szárny előnye, hogy a hátul jövő lámpája nem világít a tükörbe, viszont a szárny alatti ablakocska esőben átláthatatlan lesz
- költség csak kötelező két szervíz, némi plusz olaj, mert tartósan sokat pörgetve illik cserélni, meg az üzemanyag
- kevés van belőle, kicsit még unicum, nem úgy, mint pl. a 3-as bömös, és mindig megbámulják, még külföldön is
- hátrány, hogy kevés van belőle, mert bár kicsit drága, meg ráz, meg csak háromajtós, de van benne valami a démoni, dögös az első lökös, szépen fut végig az az él, ami a hűtőmaszk aljától egész a hátuljáig tart, szebb így a két csíkszerű első lámpa, mint a többi változaton (szerintem) nap mint nap el tud varázsolni, még akkor is, ha csak a 300 méterre lévő közértbe ugrok ki tejért
- tiszta vicc, de több nyugdíj közeli polgár veszi, mint fiatal, külföldön az általunk becsült átlag bőven 50 fölött van, mintha gellert kapott volna a józan eszük és ez tetszik, ja és állandóan villognak, meg integetnek, meg dudálnak egymásnak a "hüje" hondások, és ez is marha jó
-hú de imádom

-phil-

Hibalista

- a rádiókijelző műanyag ablaka nyiszorgott
- elállítódott a kerékösszetartás (demszkynek hála)
-

Ide hordtam szervizbe

Honda éles

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Honda Civic Következő autója? tuti, hogy japáni,
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)