Száguldó koporsó
Szöveges ítélet
Olyan autót szerettem volna, amely a hosszú unalmas utakon (850km) is ad valami pluszt. Hibáztam. Kényelmetlen, és ezzel az autóval nem lehet lassan menni . A már több százezres büntetések sem állítottak meg(olaszba bevonták a jogsimat). 200 körül van a végsebessége, ekkor 13,5 körül fogyaszt. Kényelmetlen sportautó, magyar utakon pár száz km után visszatérve a pályára 180 nál elkezdett remegni a kormány. A külső megjelenése először vonzott, mostanra gagyi női autó benyomásom van. 160-nál elkezd búgó hangot adni az első ablaktörlő lapát ami elég zavaró.
Mostanra már nem lehet ilyet újonnan kapni, de a civicekből elegem van. A hármas fokozatot nem akarta bevenni, élete első km.-eiben óvtam kis gázfröccs, újból próba ám pár hónap múlva majd kitörtem a váltókart a lukából, úgy idegesített. Amúgy sosem hagyott cserben, megbízható, nagy sebességnél is kormányozható.
Hibalista
- égőcsere
Ide hordtam szervizbe
honda maruzs-a tulajdonos messziről sem nevezhető Úriembernek viszont a szerelőgárda első osztályú és érti a dolgát (mondjuk Salgótarjánban ez sok cégről elmondható (ha számlát kérsz csúnyán néznek), könnyebb lenne a pár pozitív kivételt sorolni)
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | carina | Következő autója? | Renault laguna |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
