A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.6i Vtec Sport 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

SOKélmény-SOKszervíz

Szöveges ítélet

A motorja kiváló, nagyon szereti a fordulatot, én mindig úgy éreztem, hogy azt szereti, ha "adom neki az ívet", azaz nem kell finomkodni, és különösen nem kell félni a magas fordulatszámtól, igazából 3.500 fölött megy. alul olyan érzés, mintha szenvedne a motor. a váltó is partner a sportos autózásban, de szerintem sokat veszített a honda váltó a pontosságából azzal, hogy felkerült a műszerfalra, akadósabb lett, de a helyzetét nagyon gyorsan meg lehet szokni. a futómű sportosan kemény, ha rossz úton mész, szétrázza a lelked, ha a rossz úton is jobban hajtod az autót, kisimulnak a buckák, se teljes biztonsággal uralod az autót, nem kóvályog, nem szitál az úton. az ülések a sport verzióban elég jók, a sima honda ülés szerintem ócska. az én civicemen volt egy remus ovál típusspecifikus dob, ami annak ellenére, hogy eu homológ volt, nagyon szép hangot adott magasabb fordulaton. a fék olyan közeles, a kormányzás pontos, de én 30 ekm-től némi kotyogást kezdtem benne érezni, bár a (szar kocsikhoz szokott) szerelő ezt nem erősítette meg. sajnos a műanyagok nyöszörögnek benne, főleg hideg-meleg váltásnál és rossz úton a középkonzol álladóan "szólt", ettől már majdnem megőrültem, a szervíz szerint ez a hiba sok civicben előfordult. élvezetes vele az autózás, ha úgy vezetsz, mintha mindig versenyeznél, jókat lehet vele kanyar előtt visszaváltani, hallgatni a motorhangot, és ismét teligáz. a háromajtós sport nem nyugdíjasoknak, meg családapáknak való, kicsi pénzért vehetsz kicsi élményautót.

Hibalista

- Sajnos elég sok hiba előjött nálam annak ellenére, hogy újan vettem az autót: cserélték a kuplungkinyomó szerkezetet, mert 4 ekm-nél nekiállt nyöszörögni, 2 alkalommal cserélték az első ülések görgőit, amelyekkel a sínekhez csatlakozik, mert elkoptak, és ettől az ülés fékezésnél 1-2 cm-t előre, gyorsításnál hátra bukott. cserélték az első lámpákat komplett, mert elromlott a lámpaállító motor, és egyfolytában zümmögött. Kb. 5 ekm-enként kellett a hátsó lengéscsillapítókat szilikonos spray-vel befújni, mert nyikorgó hangot adtak.

Ide hordtam szervizbe

Honda Kanizsa.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 626 DItd Következő autója? Alfa 166
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)