SOKélmény-SOKszervíz
Szöveges ítélet
A motorja kiváló, nagyon szereti a fordulatot, én mindig úgy éreztem, hogy azt szereti, ha "adom neki az ívet", azaz nem kell finomkodni, és különösen nem kell félni a magas fordulatszámtól, igazából 3.500 fölött megy. alul olyan érzés, mintha szenvedne a motor. a váltó is partner a sportos autózásban, de szerintem sokat veszített a honda váltó a pontosságából azzal, hogy felkerült a műszerfalra, akadósabb lett, de a helyzetét nagyon gyorsan meg lehet szokni. a futómű sportosan kemény, ha rossz úton mész, szétrázza a lelked, ha a rossz úton is jobban hajtod az autót, kisimulnak a buckák, se teljes biztonsággal uralod az autót, nem kóvályog, nem szitál az úton. az ülések a sport verzióban elég jók, a sima honda ülés szerintem ócska. az én civicemen volt egy remus ovál típusspecifikus dob, ami annak ellenére, hogy eu homológ volt, nagyon szép hangot adott magasabb fordulaton. a fék olyan közeles, a kormányzás pontos, de én 30 ekm-től némi kotyogást kezdtem benne érezni, bár a (szar kocsikhoz szokott) szerelő ezt nem erősítette meg. sajnos a műanyagok nyöszörögnek benne, főleg hideg-meleg váltásnál és rossz úton a középkonzol álladóan "szólt", ettől már majdnem megőrültem, a szervíz szerint ez a hiba sok civicben előfordult. élvezetes vele az autózás, ha úgy vezetsz, mintha mindig versenyeznél, jókat lehet vele kanyar előtt visszaváltani, hallgatni a motorhangot, és ismét teligáz. a háromajtós sport nem nyugdíjasoknak, meg családapáknak való, kicsi pénzért vehetsz kicsi élményautót.
Hibalista
- Sajnos elég sok hiba előjött nálam annak ellenére, hogy újan vettem az autót: cserélték a kuplungkinyomó szerkezetet, mert 4 ekm-nél nekiállt nyöszörögni, 2 alkalommal cserélték az első ülések görgőit, amelyekkel a sínekhez csatlakozik, mert elkoptak, és ettől az ülés fékezésnél 1-2 cm-t előre, gyorsításnál hátra bukott. cserélték az első lámpákat komplett, mert elromlott a lámpaállító motor, és egyfolytában zümmögött. Kb. 5 ekm-enként kellett a hátsó lengéscsillapítókat szilikonos spray-vel befújni, mert nyikorgó hangot adtak.
Ide hordtam szervizbe
Honda Kanizsa.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 626 DItd | Következő autója? | Alfa 166 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
