Nem hittem benne... de meggyőzött.
Szöveges ítélet
Üdvözletem.
Elősször is szeretném leszögezni, hogy nem egy régi álmom vált valóra amikor megvettem ezt az autót. Nem vagyok egy Honda fan. Egyszerűen csak csak úgy alakult, hogy hozzám került.
Összességében pozitív véleményem lett erről az autoról. Egy idő után, már családtagként szerettem és barátként tiszteltem.
Ami tény, hogy 30 000km használat alatt semmi féle gond nem volt vele. Főképp városban használtam. Külön csodáltam azt, hogy a jó magyar utakon, ezzel a kemény futóművel (mert tényleg brutál kemény) semmiféle problémám nem volt. Semmi nem kopott el benne.
Kezdeném a külsejével, ami igazán csinosra sikjeredett. A fényezés szép, de nagyon vékony és épp ezért, nagyon sérülékeny. A karosszéria szintén nagyon vékony lemezből van, ami szintén könnyen sérül.
Az utastér egy japán autohoz képest szép és fantáziadús. Bár itt-ott kilátszik egy ülésrögrítő csavar vagy a szőnyeg széle és ott a karosszéria.
Nem rég volt egy Golf 4-em így van némi összehasonlítási alapom ebből a kategóriából. Ott minden tökéletesen volt burkolva. Valamint nagyon hiányolom, hogy a kormánynak nem lehet a távolságát állítani, csak a magasságát. Az autómata klímán a hőfok jelzéseknek nem kell bedőlnünk. Ha 22 fokra tekerem, csinál kb. 26-ot.
Az ülés nagyon kényelmes. A kormány jó fogású és meglepően tágas az utastér.
A vezetési élmény amit a kocsi nyújt, az valami fantasztikus. A motor az 1600ccm-hez képest nagyon jól viszi a kocsit. A váltó pontos, prescíz. A kormányzás közvetlen és nagyon sok visszajelzést ad. Itt fűzném hozzá, hogy nekem ninncs menetstabilizáló benne és így hajlamos megindulni a hátulja. Egy komolyabb kanyarvételnél, ha elveszed a gátz mielött egyenesbebe szeded, elég agresszíven megindulhat a hátulja. De megcsúszás után is jól kezelhező és könnyen korrigálható. A fék nagyobb sebességnél is jól működik. A futómű talán túl érzékenyre is sikerült. A gyári 16"-os kerekekkel is olyan érzésem van, mint ha valami túlméretes kerékkel közlekednék. Minden kis útegyenletlenség elviszi az autót. Folyamatosan tartani kell a kormányt.
Összességében egy szép auto, igazán sportos vezethetőséggel, jó fogyasztással. Bár az utastér minősége elmarad egy német kategóriatárstól.
Hibalista
- Semmi!!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | S80 | Következő autója? | Berlingo kisteher |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
