A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.6 Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarzseni, a legjobb 1.6-os fekete szépség

Szöveges ítélet

Egy 10 hónapos autóról még egyébként is nehéz rosszat írni, de egy Honda esetében ez még hatványozottan igaz. Jóllehet, négyütem? Trabiból ültem át, de ez ne zavarjon senkit, számtalan komoly céges/bérelt autót vezettem a munkámból kifolyólag, van némi összehasonlítási alapom.
Véleményemmel megpróbálok objektív maradni, ami nem könny? mert ezt a járgány nagy álmom megvalósítása, és természetesen be is váltotta a hozzá f?zött reményeket.

Az autó legjobb részének a futóm?vet tartom, bár tény, hogy hazai útjainkhoz kicsit pattogós, de ahol tényleg ÚT van ott élményszámba megy a szerpentinezés vagy bármilyen kanyarvétel. Sof?rt?l is függ, kanyargós úton kevés az ellenfél és a vezetési élmény is itt a legintenzívebb.

Nem mintha egyenesben bármi baj lenne: az ezerhatos VTEC motor rendkívül jól megy. Illik elpörgetni 6500-ig és csak közvetlen a ´dadogás´ el?tt váltani, úgy vettem észre, szeret pörögni a kicsike és így 160-170-ig a gyorsulás egészen intenzív. A kedvencem a kettes fokozat, amivel könny? "elköszönni" a bátor vetélytársaktól. Lámpánál eddig csak pozitív élményem volt, bár azért tudni kell kivel érdemes ´mérni´. A fékek nagyon rendben vannak, legtöbbször egyedül ülök a kocsiban, ekkor még túl jól is fognak, de hamar megszoktam.

A váltó frenetikusan jó társ a sportos vezetéshez. A bowdenes szerkezet sosem téved, rövid úton jár, tényleg szinte bekattan a helyére és nekem nagyon bejön, hogy a középkonzolra tették.

A ´játék´ vége - óra szerint - 205 körül alakul, így valójában itt is reális a gyári adat - GPS-szel még nem mértem :). Ennél a sebességnél a legnagyobb élmény, hogy igen csendes, bombabiztosan fekszi az utat, a biztonságérzet maximális. Mindenképpen idekívánkozik, hogy takarékosan vezetve is igen dinamikusan vezethetünk városban, a nyomatékelosztás remek. Csak városban, nekem valahol 8.3 körül alakul a fogyasztás, de nem valami könny? a jobb lábfejem. Országúton, 90-nél tényleg 5-5,5 liter között szürcsöl, 130-nál olyan 7 liter körül, igazán 140-150 felett emelkedik a fogyasztás lényegesebben. A b?rkormány észbontóan jó, most már nehéz elfogadni, hogy másmilyen is létezik.

A felszereltséggel is nagyon elégedett vagyok, nekem nagy ritkán a tempomat és a kormányról vezérelhet? rádió hiányzik, valamint rakhattak volna bele egy MP3-as CD lejátszót. Az audió min?ség ebben a kategóriában sokkal jobb az átlagnál.

Az kagylóülések igen kényelmesek és jó társak a kanyarvadászatban. A térkihasználás elég jó, bár azóta ültem az új Civic-ben és ahhoz képest szerény. Például a keszty?tartó nagyon kicsi, de az egyéb rekeszek elrendezése eléggé bejön. A bels? térkínálatról mindent elmond, hogy 4 személlyel, 1 hétre elegend? kaja-pia tartalékokkal megpakolva lementünk a tengerpartra és senki nem panaszkodott számottev?en, még hátul sem. A m?szerfal nem olyan komor sötét, mint a régi Hondákban vagy az Accordban, a fehér számlap és a narancs világítás is nagyon el van találva.

Az autó küls?re szerintem gyönyör?, bár tény, hogy fekete színe miatt gyakori mosást, inkább mosatást (csakis kézi!) igényel.

Apró negatívum, hogy a jobb ajtónál és id?nként - nagyon sz*r úton - hátul is nyekeg valami, bár elég halkan és legtöbbször szól a zene a kocsiban, azért egy Hondától nem nem várnék ilyet 10 hónap után. A kormány nem állítható tengelyirányban, de azért megtaláltam a majdnem tökéletes vezet?pozíciót :) A vezet?oldali ülést pedig megcsinálhatták volna ´emlékez?sre´, mint a jobb oldalon.

Hát ennyi. Ez a gép tényleg érzelemautó, én nagyon-nagyon szeretem, bearanyozza napjaimat, állandóan az utakra vágyom még ilyen üzemanyag árak mellett is.

Hát ennyi..próbáltam elfogultság nélkül írni, de nehéz. Én nagyon szeretem ezt az kocsit, bearanyozza napjaimat, állandóan az utakra vágyom még ilyen üzemanyag árak mellett is..érzelemautó!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

(olajcserére:) Honda Steba, Pécs

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1.1 Következő autója? Honda Civic Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)