A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.7 ctdi 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Ilmuskának becéztük, ma repedt sarkú lett!

Szöveges ítélet

Amit megspóroltam rajta a jó fogyasztáson, azt egy idő után kezdtem a többszörösét beletölteni. Mint minden japán autóhoz, ehhez is rendkívül drága az alkatrész. A motortér nagyon zsúfolt, nehéz szerelni.
Első és utolsó japán autóm volt. Soha többé nem vennék japán kocsit. Nem a magyar utakra valók, rendkívül alacsony építésűek, 100000km után elkezdik leenni a gatyát az emberről és ez az összeg már soha nem jön vissza. Eladni szinte lehetetlen őket. A vételáruk újan viszont irreálisan magas.
Előző autóm egy Grísa névre hallgató Lada Níva volt, gázos kivitelben. Óriási melléfogás volt Hondára cserélni.

Hibalista

- 2003-ban jelent meg a dízel Honda, az enyém még Isuzu motorral szerelt. Az első 15000-es átvizsgálásra vittem csak Honda- szervízbe, 64000Ft-ba került,ebből 24000ft-ot kóstált a 4 liter motorolaj. Ijesztő, nemde? - Ettől fogva magam szervizeltem. Hosszú ideig megbízhatóan működött, a fogyasztása vegyes használatban sem volt több 5,5 liter gázolajnál. Első és hátsó fékbetétet cseréltem kétszer 100.000km-ig. Ékszíjak cseréje 110000-nél volt. Olajcsere 15000 km-ént, lev. szűrő 30000 km-ént. A javára legyen írva, hogy csak 160.000km-nél cseréltem vezérműszíjat, feszítő és vezető-görgőt. Vízpumpa csere szintén indokolt volt, kb. 60000km óta csepegett egy kicsit a tömszelencéje. Nem volt vészes időnként töltögettem bele a hiányzó fagyállót. Ez kb. 160000Ft.-ba fájt. Kis idő múltán elszállt a két első lengéscsillapítóm. Ez újabb 120000-be került. Két gömbfej csere 45000Ft. A vezérműszíj cserénél főtengely és vezérműtengely szimering csere, - mindkettő folyt. 160000km-nél első, hátsó féktárcsa csere potom 80.000 ért. - Gumit egyszer vettem rá, téli, nyári külön felnin, félóra alatt otthon csere. -

Ide hordtam szervizbe

Rendkívül negatív a tapasztalatom, ezért nem hordom szerelőhöz.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 175000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lada Níva alias Grísa Következő autója? Dacia terepjáró
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)