Ilmuskának becéztük, ma repedt sarkú lett!
Szöveges ítélet
Amit megspóroltam rajta a jó fogyasztáson, azt egy idő után kezdtem a többszörösét beletölteni. Mint minden japán autóhoz, ehhez is rendkívül drága az alkatrész. A motortér nagyon zsúfolt, nehéz szerelni.
Első és utolsó japán autóm volt. Soha többé nem vennék japán kocsit. Nem a magyar utakra valók, rendkívül alacsony építésűek, 100000km után elkezdik leenni a gatyát az emberről és ez az összeg már soha nem jön vissza. Eladni szinte lehetetlen őket. A vételáruk újan viszont irreálisan magas.
Előző autóm egy Grísa névre hallgató Lada Níva volt, gázos kivitelben. Óriási melléfogás volt Hondára cserélni.
Hibalista
- 2003-ban jelent meg a dízel Honda, az enyém még Isuzu motorral szerelt. Az első 15000-es átvizsgálásra vittem csak Honda- szervízbe, 64000Ft-ba került,ebből 24000ft-ot kóstált a 4 liter motorolaj. Ijesztő, nemde? - Ettől fogva magam szervizeltem. Hosszú ideig megbízhatóan működött, a fogyasztása vegyes használatban sem volt több 5,5 liter gázolajnál. Első és hátsó fékbetétet cseréltem kétszer 100.000km-ig. Ékszíjak cseréje 110000-nél volt. Olajcsere 15000 km-ént, lev. szűrő 30000 km-ént. A javára legyen írva, hogy csak 160.000km-nél cseréltem vezérműszíjat, feszítő és vezető-görgőt. Vízpumpa csere szintén indokolt volt, kb. 60000km óta csepegett egy kicsit a tömszelencéje. Nem volt vészes időnként töltögettem bele a hiányzó fagyállót. Ez kb. 160000Ft.-ba fájt. Kis idő múltán elszállt a két első lengéscsillapítóm. Ez újabb 120000-be került. Két gömbfej csere 45000Ft. A vezérműszíj cserénél főtengely és vezérműtengely szimering csere, - mindkettő folyt. 160000km-nél első, hátsó féktárcsa csere potom 80.000 ért. - Gumit egyszer vettem rá, téli, nyári külön felnin, félóra alatt otthon csere. -
Ide hordtam szervizbe
Rendkívül negatív a tapasztalatom, ezért nem hordom szerelőhöz.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Lada Níva alias Grísa | Következő autója? | Dacia terepjáró |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
