Hangosan sportos
Szöveges ítélet
Az autót 2005 októberében vásároltam, immáron másfél éve hajtom. Viszonyítási alapom nem nagyon van, mert ez az első autóm, de nagyon megszerettem, meg vagyok vele elégedve. Azért van pár dolog, amit a következő autómnál már mellőznék, de ezek csak apróságok.
Amit nagyon szeretek: Dinamikus motor, pontos könnyű váltó, nagyon jó stabilitás, kanyarodni élmény vele. Előzni gyerekjáték, még a necces helyzetekben is, 80-100-as tempónál vissza harmadikba és húz egészen szabályzásig (145 km/h) ha kell. Jó fékrendszer (beleértve az ABS-t és fékerőelosztót) már életet mentett nálam. Kényelmes ülések nagyon jó oldaltartással, nagyon jó a külső és belső design (piros cérnával varrt bőrkonmány, és váltó, üléshuzat, stb.). Magas komfortérzet mikor beleül az ember, és hát persze az elmaradhatatlan Japán megbízhatóság (33000 km alatt egyetlen kiégett izzó)
Amit nem kedvelek: Nagy tömegű ajtó (bár én választottam a 3 ajtóst). Az ajtók nem csukódnak be ha kis lendülettel húzza be az ember, mert az utastérben bentrekedő levegő visszarúgja őket (tehát mindíg emberesen kell becsapni). Még mindíg az ajtóknál maradva, ha az ablak le van akár egy kicsit is húzva akkor valahogy nincs megfelelően rögzítve, mert lötyög, zörög az üveg az ajtóban (mindkettőben), ha pedig lehúzott ablakkal csapom be az ajtót akkor majdnem kiszakad az üveg a helyéről, csörömpöl, csapódik ide oda az ajtóban. Néhol puhább hatású müanyagokat használtam volna, a belső tér kialakításánál. Hiányolom, hogy a kormányról nem vezérelhető semmi(még extrában sem kapható). A motor hangos autópályán, már 120-tól (sztem sokat is pörög a motor ilyen tempónál 3500-at, bár előnyként mondható hogy itt még él a motor, és 130-tól is nagyon dinamikusan húz) talán elfért volna egy 6. fokozat. A futómű tökéletes minden szempontból, egyet kivéve: hangos, és minden uthiba nagyon behallatszik az utastérbe.
Összegzés: Nagyon szeretem az autót, meg vagyok vele elégedve. Nagyon tudom ajánlani annak, aki nem sebességőrült, de mégis szereti a sportosabb vezetést. Kellemes élmény vezetni, akár hosszú távon is. És amitől teljes lenne a gyönyör, ha jobb hangszigetelése lenne az utastérnek, és valamit kezdenének az ajtócsukódással, és az ablakokkal.
Hibalista
- 1 izzó csere
Ide hordtam szervizbe
20000 km szervíz
Honda Csernák
Kecskemét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda vagy Toyota (mindenképp japán) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
