Ha gatyába rázzák, kitün?
Szöveges ítélet
Hibalista
- Az els? ezer km után azt hittem én vagyok a hülye, és 40 évi vezetés után nem tudok sebességet váltani. De a mikor már másodszor majdnem meghaltam, mert el?zésnél nem tudtam 3-ba visszaváltani, beadtam a szervízbe, hogy egy lépést sem megyek vele tovább, mert életveszélyes! Az 1-st kidobta, a 3-ast csak néha vette be, a rückwerts ugyancsak macerás volt. A páros sebességek kitün?en mentek! Azt mondták a szervízben ez tipus hiba. Berágtam, mert ha tipushiba, így nem szabad kiadni, mert életveszélyes. Megcsinálták, azóta nincs semmi baj vele, de 4millióért ilyen hiba nem lehetne! Másiknagy baj vele, hogy nem lehet kilátni bel?le, olyan szélesek a konzolok. A hátsó kilátás csak a fejtámlák kivételével lehetséges biztonsággal. Szokatlanul nagy a fordulási köre is, ami a parkolásnál kényelmetlen. El?tte AUDI 80 volt, azzal ilyen hibák nem voltak. Ennek ellenére a kocsi jó, megbízható, keveset fogyaszt, ugrik ha kell. Külön kiemelném a kanyarstabilitását, ami egészen fantasztikus. 60-80km lehet vele kanyarodni, úgy hogy tökéletesen uralható! Ahogy egyik el?döm irta, jó, megbízható autó, csak az apróságok bosszantóak.
Ide hordtam szervizbe
Grohotczky
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | Mazda MX5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
