A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.6 ivtec 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Feszes-nyers varázslat

Szöveges ítélet

Igyekszem minél objektívebben bemutatni az autót:

1. ez az első saját autóm
2. ebből az következik, hogy nem volt HONDÁM előtte, így nem vagyok/leszek elfogult sem a márkával sem a típussal kapcsolatban.
3. mivel nincs viszonyítási alapom hosszabb távon (5000km megtétel felett- ezek is családban lévő gépkocsik) így az előnyöket, hátrányokat az olvasóra bíznám, az ők addigi megszerzetttapasztalataikat állíthatják majd szembe az autóval kapcsolatban.

Tehát az autót 122e km-el vásároltam, 2. tulajdonostól. Az első tulaj, a kecskeméti Honda szalonban vette.

A külsejéről:

A civicem a face lift előtti verzió, elől nincs projektoros fényszóró (szerintem ez szebb mint az újon). A hátssó lámpa színében más, itt viszont a face liftes a szebb.
További eltérés, hogy a visszapillantó tükörben nincs index.
Spojlerezés sem ugyanaz, ködlámpa elől nincs, ettől talán még sportosabb megjelenésű az autó.

Ami hátrámny: a felni 4x100 as 15 colos, szemben a face lift 16 colljával, azonban maga a küllőzés sokkalta szebb.


Belső:
szürke üléshuzatok, szürke hímzett szőnyeg, ezeket kb. 130e km-nél cseréltem, ugyanis a vezető oldalon a sarkam és a szőnyeg találkozásánál már kilyukadt. (komplett 3 új szőnyeg 7e HUF volt)
A gombok nem kopnak, egyedül a belső kilincseken kezd megjelenni a fekete szín a szürke alatt.
A 3 küllős gyári sportkormányt újra bőröztettem 20e HUF volt, nem ajánlom senkinek 10e km után már kopottas

Váltó: amennyire ilyesztő volt elsőre, annyira hihetetlenül kényelmes, gyors és pontos.(már kényelmetlen érzés akármilyen másik autóba átülni és lent a földön keresgélni, mintha az ember a zsebéből kiesett apróért nyúlkálna)
Ülések: nagyon kényelmesek, nem töri az embert sehol, (194cm vagyok) igaz mögöttem már nem nagyon fér el senki.

Hátsó üléseket lehajtva, hatalmas a csomagtartó.
Lehajtás nélkül kényelmesen elfér 2db nagyobb méretű gurulós bőrőnd plusz 2db sporttáska. (egymáson)

Belső tartam egyetlen negatívuma a két ülés közötti tartó rekesz, mely fékezésnél- gázadásnál előre hátra csúszkált, ezt egy mágnes beszerelésével oldottam meg.

Műszaki rész:

Olajat egyáltalán nem eszik az autó.
Szilenteket kicseréltem, az autón minden kopogás elmúlt, teljesen csendes, 120 fölött hangos a menetszél.
Semmilyen ropogás nyiszergés nem tapasztalható.
A motor hangja varázslatos, főleg 3500-as fordolattól.
Fékek: véleményem szerint nagyon jól fognak, eddig mindig megtudtam állni és bőven maradt hely minden hol.
Futómű nagyon nyers és feszes, nyílván ez adja a sportossságot, aki kényelemre utazik annak nem ajánlom.
Kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett cserélnem. A kicserélt alkatrészek egyáltalán nem voltak drágák. (bármilyen vw konszernhez képest jóval olcsóbb)

Az autót előszeretettel hajtom, a használat 30%-ában nincs a fordulat 4000 alatt, amit véleményem szerint igényel a kocsi. Ennek megfelelően, 10-11 l közötti a fogyasztása.
Városban pörgetés nélkül nyugdíjas tempóban 8 liter.
Városon kívül (nem autópálya) 90-100 tempónál 7,2-7,5 előzések számának függvénye.
Autópálya 130-as tempó: 9liter. A fogyasztások tele tankolással mértek, ugyanazon kúton ugyanazon pisztolynál, így az adatok elég pontosak.

Teljesítményről: szerintem elég a 110 le, kényelmesen lehet előzni, gyönyörű a hangja, ha az ember 90 nél visszakapcsol 3-ba nincsellenfél.
Ugyanilyen liter méretű bármilyen szívó motor nem rúg labdába, sőt még a 2 literes dízeles mondeo - passat méretű kocsik sem, ha tudod autózni a fordulatot.

Nagyon nagyon hiányzik viszont a 6. fokozat. A kényelmes utazó sebesség szerintem a 120.

Összeségében: fürge, nyers sportos autó, elfogadható fogyasztással, alacsony fentartási költséggel, magas vezetési élménnyel, örök divatú megjelenéssel. Fiataloknak ajánlanám elsősorban, főleg fiúknak. Lányoknak azért nem, (tisztelet a kivételeknek) mert nem tudják kiautózni a teljesítményt, illetve tényleg sportos a futómű. Ha mégis ezt a típúst választják, akkor nekik az 1.4 is elég lehet.














Hibalista

- szilentek, fékbetét, féktárcsa, szűrő,

Ide hordtam szervizbe

ismerős

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 122000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? nincs tervben
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)