Fekete kávédaráló
Szöveges ítélet
Német importból vettem tényleges 70000 km-rel, akkor volt az autó 12 éves. Ötajtós, 1,4-es benzines, semmi extra, kézi klíma. Egy évig használtam, beletoltam több mint harmincezret (Németország és itthon között ingázva, plusz városi rohangálás). Szerettem a busz-jellegét, a kicsit kiemelt ülést, hogy tágas, rengeteg minden elfér benne, ha lehajtod a hátsó ülést egy fél furgonnyi cucc belefér. Költöztettem vele, tüzifát hordtam, csinálta, gond nélkül. Bírtam, hogy a váltó a középkonzolon van. A motor teljesítménye a nagyságához képest meglepő volt, nyomni kellett neki, de mentem pályán is 160-akat simán és tartósan. Előzéshez persze rá kellett készülni, és hangos is volt, de nem volt vele gond.
Igyekeztem neki mindent megadni, vételkor vezérműszíj lett cserélve, aztán volt még egy fékgarnitúra csere - ezek voltak a komolyabb szervízek.
Amire nem számítottam, hogy nagyon gyorsan elkezdett rohadni a két hátsó kerékív, pedig a vételkor alá is néztünk, nem látszott rajta korrózió. Német utak... Ezt egy alvázvédelemmel orvosoltam, utána adtam el.
Városi rohangálósnak és mindenes nyúznivalónak ideálisnak tartom ma is, hosszabb utakra főleg a zaj miatt már nem ajánlom.
A nyiszorgó kuplungpedál idegesített benne, plusz az időnként középen elakadó első elektromos ablak - erre kézzel kellett rásegíteni.
Fogyasztása a fedélzeti számítógép szerint 7 liter volt, úgy hogy a 30 ezer km-ből 25 pályán lett beletolva, nem nagypapás tempóban.
Hibalista
- elektromos ablakot néha kézzel kellett megsegíteni, mert csak középig emelt, utána vissza - nyöszörgő kuplungpedál - nyirkos időben
Ide hordtam szervizbe
Honda Csernák Kecskemét
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
