A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.4 SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete kávédaráló

Szöveges ítélet

Német importból vettem tényleges 70000 km-rel, akkor volt az autó 12 éves. Ötajtós, 1,4-es benzines, semmi extra, kézi klíma. Egy évig használtam, beletoltam több mint harmincezret (Németország és itthon között ingázva, plusz városi rohangálás). Szerettem a busz-jellegét, a kicsit kiemelt ülést, hogy tágas, rengeteg minden elfér benne, ha lehajtod a hátsó ülést egy fél furgonnyi cucc belefér. Költöztettem vele, tüzifát hordtam, csinálta, gond nélkül. Bírtam, hogy a váltó a középkonzolon van. A motor teljesítménye a nagyságához képest meglepő volt, nyomni kellett neki, de mentem pályán is 160-akat simán és tartósan. Előzéshez persze rá kellett készülni, és hangos is volt, de nem volt vele gond.
Igyekeztem neki mindent megadni, vételkor vezérműszíj lett cserélve, aztán volt még egy fékgarnitúra csere - ezek voltak a komolyabb szervízek.
Amire nem számítottam, hogy nagyon gyorsan elkezdett rohadni a két hátsó kerékív, pedig a vételkor alá is néztünk, nem látszott rajta korrózió. Német utak... Ezt egy alvázvédelemmel orvosoltam, utána adtam el.
Városi rohangálósnak és mindenes nyúznivalónak ideálisnak tartom ma is, hosszabb utakra főleg a zaj miatt már nem ajánlom.
A nyiszorgó kuplungpedál idegesített benne, plusz az időnként középen elakadó első elektromos ablak - erre kézzel kellett rásegíteni.
Fogyasztása a fedélzeti számítógép szerint 7 liter volt, úgy hogy a 30 ezer km-ből 25 pályán lett beletolva, nem nagypapás tempóban.

Hibalista

- elektromos ablakot néha kézzel kellett megsegíteni, mert csak középig emelt, utána vissza - nyöszörgő kuplungpedál - nyirkos időben

Ide hordtam szervizbe

Honda Csernák Kecskemét

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Avensis Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)