354.000 km, 1 tulaj, szervizkönyves - Civic 1.4 Sport
Szöveges ítélet
Az autó céges, életem első Hondája, de nem az utolsó. 2006. márciusban vettük, szalonból, az utolsó megmaradt darabok egyike volt. Vidékre kellett lemenjek, az egész országban körül kellett nézni, mire találtam egy ilyet, ebben a színben (ezüst).
Beltér: részemről hibátlan, az ülések oldaltartása kiváló, műszerfal gyönyörű, gyári zene is nagyon jól szól. Az ajtókárpit műanyagok sajnos nyekeregnek, de azért annyira nem zavar.
Még most, 2 évvel az átvétel után is örömet jelent beülni az autóba.
Futómű: ennek a Sport modellnek a futóműve egyszerűen tökéletes, állítólag jobb mint az új Civic futóműve. Kanyarban stabil, az útról nem pattog el, hibátlan.
Motor: az 1.4-es motor 90 lóerős, nyilván jobban menne az 1.6-os V-tec, de alapvetően meg vagyok vele elégedve. A motor karakterisztikája Hondához hűen pörgős, 3000 fordulat felett kezd el rendesen menni. a fogyasztás kiváló, most legutóbb 6,8 volt, ez város és autópálya vegyesen.
2006-ban Horvátországban nyaraltunk, Trogirban, megtankoltunk a határon, utána lementünk vele Trogirig, ott elszédelegtünk egy hétig és legközelebb hazaúton tankoltunk. 6 literes átlagot mentünk.
Ár: akciósan 3.7 millió Ft volt szalonból, ennyi pénzért szerintem nagyon megérte.
2015.12.28.
Átléptem a 350.000 km-t, most 353.559 km van benne. No comment. Az EGR szelep hibát jelzett kb. 2 hete, Honda Élesnél kiüttötték a hibát, majd januárban kipucolják. Az autó hibátlan.
Valakinél még egy egygazdás, 354 ezret futott szervizkönyves példány??? :-)
Hibalista
- tompított fényszóró izzócsere félévente (magam cserélem), műszerfalon a fűtéskapcsoló világítás csere múlt héten, - a kuplung pedál folyamatosan nyekereg, egyszer már cserélték gariban a kuplung bakot vagy mit, azóta már négyszer zsírozták, most megint csere előtt állok egyébként semmi csak a kötelező szervíz - - 2008.03.28. Kuplung nyekergés probléma folytatás: - Az Autóváros másodszor is kicserélte a pedálbakot, de mire hazaértem már újból nyekegett. Szerviz váltás, Honda Éleshez elmegyek, ott azt mondták, nem is a pedálbak a rossz, hanem a munkahenger. Egy baj van, ez konstrukciós hiba, tehát hiába cserélik a munkahengert, ugyanazt a szart teszik be újra. Ők is megzsírozták, persze továbbra is nyekereg. - Jövő héten megyek, azért kicseréltetem.
Ide hordtam szervizbe
Honda Grohoczky, majd Autóváros Zay utca. Mindkettő jó csapat, jó kiszolgálás, az Autóvárosnál a szakértelem sajnos hiányos.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Honda ÉlesNo, ezek a srácok már a ´90-es évek óta Hondáznak, láthatóan profi csapat, a kiszolgálás hibátlan, az árak sem egetverőek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 354000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ignis 1.3 GS | Következő autója? | CR-V |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
