A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1,6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

10 éve csak japán

Szöveges ítélet

2007:
10 éve használom a japán autókat. Az első hondám 1,4 civic volt sedan kivitelben, hajtottam 3 évig, remek volt, viszont újabbra vágytam, így lecseréltem egy 1,6-os civicre, ami szintén sedán, és ez még japán, nem ..... . Gyönyörű autó, imádom. A motorját alig lehet hallani alacsony fordulaton, viszont 3000 felett ordít. Az alacsony 110LE ellenére durva amit teljesít. Ennél a típusnál nem kell 5-ből 4-be dugdosni ha 80-nál beragadsz. Kimondottan nekem gyártották ezt a gépet, 2 gyerek 2 felnőtt 4 bőrönd kényelmesen. 1-2 hosszú utam volt ezzel az autóval, 2000 km-t úgy tettünk meg vele, hogy csak tankolni álltam meg, és nem fájtak a csontjaim. Mindegy, hogy -20, vagy +45 fok van, észre sem veszi, még hosszú távon sem. Ebbe manuális klíma van, az 1,6-os motor ezt simán bírja, nem vesz el tőle sokat, alig érezhető.
Viszont volt vele EGY problémám! (azt mondják: én voltam a hunyó). Használtan vettem (nem kereskedő) kéztől, kb.350km-re ahol lakom. Siettem hazafelé, mert melózni kellett mennem, hogy el ne késsek valóban toltam neki, rááltam egy 180-200-as tempóra (muszáj volt, pedig nem hajtom). Másnap reggel ott mosolygott az olajfolt az autó alatt. Szervíz: háromszor kapták szét amire rájött a szerelő úr, hogy főtengelyszimering. Pár ezres volt hozzá a cucc, de a szervíz több mint a 10x-ét kérte a "javításért", no.com.
No én voltam a hunyó! Minek közlekedek 5000 felett!?! Ennek az autónak az utazója 110-130km/h, de miért kell elpukkania a szimeringnek 180-nál, lehet, hogy gyári hibás volt.
Ettől az 1 "hibától" függetlenül meg vagyok elégedve az autóval, azóta sem volt vele semmi probléma (még 180 után sem). Ezt a típust tiszta lelkiismerettel ajánlom mindenkinek, megbízható, alacsony fogyasztású, kategóriájához képest a legjobb, imádom. A vételára egy picit húzósabb mint a kategóriában található csodagépeknek, de megéri a pénzét.

2012:
Immár 15 éve csak japán. Ez az autó 6 éve van a kezem alatt, gondoltam megosztom a hat év tapasztalatát. "Rossz" hírem van! - a 2007-es bejegyzésemhez nem túl sokat tudok hozzáírni. A legfőbb tény, hogy ez a gép még eddig nem tudott felidegesíteni, és mind eddig nem ment rá a gatyám.
Fogysztása maradt a 6,5 körüli, de ez lábfüggő.
Motorja: alapban nem hallható, felsőbb fordulattartományban ordít, de nem azért mert szét akar esni, hanem azért mert itt adja le mindazt amit a hasonszőrű 1.6-os "tesói" nem tudnak.
Futómű jónak mondható, az biztos, hogy nem erre a hepe-hupára lett gyártva, ennek köszönhetően 2 hátsó lengéscsillapító cserét igényelt. Az uttartása kifogástalan, oda van ragasztva az aszfalthoz.
Váltó: nagyon pontos, nem kell kávédarálni, keresgélni.
Utastér: Nem zörög, nem recseg, nem kotyog semmi.
Kaszni: 11 éves autóról beszélünk! Egyetlen egy olyan pötty sincs rajta, ami arra utalna, hogy a korrózió jelen lenne.
Elektomos kütyük: hibátlan.
-90.000 km-nél fékredszer felújításon esett át, a hátulja jó volt, kapott
előre 2 tárcsát és fékpofákat, friss fékolajat. Az egyik hátsó teló
gyengébb volt, párban cserés. Jobb hátsó kerékcsapágy halkan elkezdett
zümmögni, kapott újat, viszont kerékaggyal együtt működik a történet.
Generátorszíj csere, vezérműszíj csere. A vezérlést komplett nem
cseréltük, nem hiszem hogy az eredeti japán fém forgó alkatrészeket
90.000 km után ki kellene dobni a kukába és helyébe ismeretlen eredetű
szutykot rakni. Természetesen a következő cserénél eredeti újat fog
kapni.
Nagyon szerettem volna frissíteni (újabb civic model). Na NEM!!! - nem azért NEM, mert az újabb típusok nem jönnek be (nagyon tetszenek), hanem azért, mert az autókereskedő szakember úrak nem tudnak olyan korrekt árat mondani egy olyan arculatú, kényelmes, kategóriájában kimagasló teljesítményű, alacsony fogyasztású AUTÓra, amit precíz, lelkiismeretes szakemberek szerelemből gyártottak.
Tiszta lelkiismerettel ajánlom mindenkinek ezt a típust, én nagyon szeretem!

Ui.: Csalódásmentesség.

Hibalista

- Főtengely szimering csere, alkatrész kb.:3000, munkadíj 45000 ft. - ____________________________________________________________________________ - 90.000km: - Első fékrendszer (tárcsák, fékpofák): 30.000,- - Hátsó lengéscsillapítók (párban): 28.000,- - Jobb hátsó kerékcsapágy (aggyal): 17.000,- - Generátorszíj: 7.000,- - Vezérműszíj: 14.000,- - ____________________________________________________________________________ - 1 x bal első hejzetjező izzó,1 x pótféklámpa izzó.

Ide hordtam szervizbe

Nyiregyháza Honda (1 x-r, meg is bántam - lehúzás!)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Helyi autószerelő srác, korrekt, olcsó, precíz, és lelkiismeretes.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? civic Következő autója? Jó autót nem szabad eladni!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)