Vli, vtec, vsi, pgmfi...nem m?vel csodát
Szöveges ítélet
Ah, egy sportos Honda!!! Végre!
Ez volt a mi kis családi autónk 5 éven át. Ennyi id? elég is volt, hogy elkezdjen rohadni. Sajnos nem tudok jókat írni róla. A legendes "honda motor" a ráaggatott vlsi, vi, pgmfi, cmi, kgb, ftc stb... bet?szavaktól sem volt jobb, mint egy átlagos motor, de legalább jó sok rövidítés volt rajta:) A legjobb a hatalmas PGM-FI felirat, alatta rögtön kifejtve: Programmed Fuel Injection:) Csak érteném minek kell a rövidítés...:| Az automata váltó rossz választás volt ehhez kellemetlen karakterisztikájú motorhoz, rángatott is rendesen. Az autó nagyon m?anyagos, nem sokkal jobb, mint egy Suzuki. Hely van benne elég, a csomagtartó is jó. Viszont se egyéniség, se karakter és drága is. Akkor kaptam agyrémet és utáltam meg végleg szegény autót, amikor egy gyári dísztárcsa 25000Ft volt. Igen, annyi. Ha ?szinte akarok lenni, örülök, hogy nincs már velünk. És ennyi id?sen ne kelljen már f?tengelyszimmeringet cserélni meg rozsdát látni egy HONDÁN. És ezen van a hangsúly...
Hibalista
- hát ezt nem tudnám most már felsorolni, de volt azért b?ven...
Ide hordtam szervizbe
Honda Buda azt hiszem... a végén már nagyon elegem volt bel?lük...
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | volvo s60 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
