Táltos Paripa
Szöveges ítélet
Megláttam és megszerettem mondhatnám rá mikor összekacsintottunk a Honda szalon használtautó telepén és a nosztalgia máig megvan, habár megváltunk egymástól. Els?re a 34000 km-t kissé keveseltem az életkorhoz képest, de mivel a próbakör alatt nem éreztem semmi gondot és a bels? szekció is csilógó volt másnap elhoztam.
Et?l kezdve nem volt megállás, tengerpart 4 f?vel sok csomaggal pipa, hegymászásra indulni 4 f?vel és még több felszereléssel szintén pipa, szinte triviális, hogy munkábajárni egymagam a városi dugóban az el?z?ek után már értelemszer?en nem volt gond.
Fogyasztása, 6,5 - 7,0 (ez utóbbi légkondival és autópályán) mostani autómmal elérhetetlen álom számomra. Szervízben a leírtakon és a kötelez?n kív?l nem kellett menni.
Bár csak 1,4 volt szégyenkezni nem kellett sem a pályán, sem a városban, ha nyomtam ment mint a nyíl. Nem szeretek versenyezni, de egy-egy jó min?ség? dombos, kanyaros úton el?hozta bel?lem a Fittipaldi-t, ahogy kihúzott tet?ablakkal a kanyarokat abszolváltam. Mindezek után amikor átültem a családi vagy céges Astrába kicsit transporteresnek éreztem ?ket a magas ülés és élmény hiánya miatt.
Ahol nem volt jó illetve inkább én sajnáltam, azok a Bp-i utak voltak. Mivel a rugózása a Wartburg által fémjelzett mozgáskultúra-skála másik végpontjához volt közel, így eléggé pattogós volt a közlekedés, ami engem nem zavart, de némely kényelmesebb emberek szerint bántó volt.
Sajnos fél éve az érzelmeket félretéve, gazdasági síkon meghozott döntés alapján megváltam t?le.
Hibalista
- A lista nem igazán kaphatná a Végtelen Történet III. címet, mivel az kocsi MEG VAN CSINÁLVA!
- Egy 5 éves kocsitól elvárható kipufogó dobcsere - boltban vásárolt alkatrészekkel és szakszervízben berakva - 32.000 HUF
- Fékbetétcsere szintén 5 éves korában, az árára már nem emlékszem pontosan, de mivel nem az adósak börtönéb?l írok, így elviselhet? lehetett.
- Alsó fékmunkahenger tömítése a váltónál - 80 HUF + egy liter fékolaj amíg a szervízbe elértem
Ide hordtam szervizbe
Honda Éles
Bp. X. ker
A kötelez? gyakorlatokat jól teljesítették és udvariasak voltak, de a szabadon választott elemek tekintetében (értsd: amiket én véltem hallani, vagy észlelni a kocsin) nem sok jót tudok mondani.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Mazda Mester
Bp. XIII.ker Reitter F.
Kifogástalan szakértelem, annak ellenére, hogy nem Honda specialista volt. Mindent megtalált amit kellett.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 72000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 3 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
