A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,4 IS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Táltos Paripa

Szöveges ítélet

Megláttam és megszerettem mondhatnám rá mikor összekacsintottunk a Honda szalon használtautó telepén és a nosztalgia máig megvan, habár megváltunk egymástól. Els?re a 34000 km-t kissé keveseltem az életkorhoz képest, de mivel a próbakör alatt nem éreztem semmi gondot és a bels? szekció is csilógó volt másnap elhoztam.
Et?l kezdve nem volt megállás, tengerpart 4 f?vel sok csomaggal pipa, hegymászásra indulni 4 f?vel és még több felszereléssel szintén pipa, szinte triviális, hogy munkábajárni egymagam a városi dugóban az el?z?ek után már értelemszer?en nem volt gond.
Fogyasztása, 6,5 - 7,0 (ez utóbbi légkondival és autópályán) mostani autómmal elérhetetlen álom számomra. Szervízben a leírtakon és a kötelez?n kív?l nem kellett menni.
Bár csak 1,4 volt szégyenkezni nem kellett sem a pályán, sem a városban, ha nyomtam ment mint a nyíl. Nem szeretek versenyezni, de egy-egy jó min?ség? dombos, kanyaros úton el?hozta bel?lem a Fittipaldi-t, ahogy kihúzott tet?ablakkal a kanyarokat abszolváltam. Mindezek után amikor átültem a családi vagy céges Astrába kicsit transporteresnek éreztem ?ket a magas ülés és élmény hiánya miatt.
Ahol nem volt jó illetve inkább én sajnáltam, azok a Bp-i utak voltak. Mivel a rugózása a Wartburg által fémjelzett mozgáskultúra-skála másik végpontjához volt közel, így eléggé pattogós volt a közlekedés, ami engem nem zavart, de némely kényelmesebb emberek szerint bántó volt.
Sajnos fél éve az érzelmeket félretéve, gazdasági síkon meghozott döntés alapján megváltam t?le.

Hibalista

- A lista nem igazán kaphatná a Végtelen Történet III. címet, mivel az kocsi MEG VAN CSINÁLVA!
- Egy 5 éves kocsitól elvárható kipufogó dobcsere - boltban vásárolt alkatrészekkel és szakszervízben berakva - 32.000 HUF
- Fékbetétcsere szintén 5 éves korában, az árára már nem emlékszem pontosan, de mivel nem az adósak börtönéb?l írok, így elviselhet? lehetett.
- Alsó fékmunkahenger tömítése a váltónál - 80 HUF + egy liter fékolaj amíg a szervízbe elértem

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles
Bp. X. ker

A kötelez? gyakorlatokat jól teljesítették és udvariasak voltak, de a szabadon választott elemek tekintetében (értsd: amiket én véltem hallani, vagy észlelni a kocsin) nem sok jót tudok mondani.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester
Bp. XIII.ker Reitter F.
Kifogástalan szakértelem, annak ellenére, hogy nem Honda specialista volt. Mindent megtalált amit kellett.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)