A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 1,6 VTi 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Szerintem tökéletes autó, 1.6 VTi tapasztalatok

Szöveges ítélet

Ha rosszat olvasol erről a tipusról, biztosra veheted hogy még nem volt ilyen autója annak aki írta! Én nem a gyorsulásáról és az erejéről számolok be, hiszen azt itt már mindenki megette, túlzások nélkül!
A lenti összefoglalóban láthatjátok, hogy 7,5-ös fogyasztást írtam, persze az átlagom nekem is 8-10 liter, de meg lehet vele csinálni, és nem úgy hogy 80-nal poroszkálsz egy körpályán! Ha betartod a KRESZT! De nagyon nehéz, mivel fiatalok autója, még nehezebb! Kívánja a kigyorsításokat, de ereje miatt ha nincs kedvem váltani 3-4 –ben is el lehet vele közlekedni!
2000-es modell, könyöklővel, és extraként körbe spoilerezve alul! Ezt nagyon kevés VTi-n látom, főleg az első kiadásokon, pedig nagyon komoly lesz tőle! Az első VTi-nken egy hátsó szárny volt, azt 98-ban vettük szalonból, akkor azt lehetett hozzá alkudni, de szerintem nem néz ki jól, a hosszú sedan hátulját elkorcsosítja!
A nagy lámpákat is hallottam kritizálni, csodálatosan jól világítanak, ez előtt egy 1,5-ös Lsi Civiccel jártam, hát annak borzasztó rossz a lámpája, szabályosan árnyékot vetett a kocsi ha valaki jött mögöttem este!
A fékeket is érte kritika, nyomni kell a pedált, és megáll ahol kell, nem úgy kell tekinteni ezt az autót hogy egy versenygép, normális használat mellett az átlagos mai autókat megszégyeníti minden téren de széria autó! Megbízható, óra szerint 138ezer km van az enyémben, 45ezerrel vettem(de ki tudja ki és mennyit tekert vissza)! Semmi olyat nem kellett cserélni ami elromlott volna, 1 akkumulátor, 6 évesen, és valami gumit az első futómű alatt pár ezerért! Most volt első féktárcsa csere, eléggé hullámos lett, 20ezerért kicserélték a kettőt, most megint használom a féket ! Nem eszi az olajat, nincs vízfolyás! Nagyon egyben van! Az 1,5ös Lsi-t is nagyon szerettem, de az ennél a km óra állásnál kezdett letérdelni! Sokat megyek autópályán, a kicsivel is, 150-160nál, először a víz melegedett, de nem forrt soha!, utána látszódott a motortérben olaj, többször kellett kicserélni a kipufogót, de a VTi-m az más! Valahogy több anyag kerülhetett bele! A futómű csodálatos, egyre több a körforgalom kis hazánkban, hát-nem nagyon lassítok, ami ki van írva az 2x, persze, most mondjátok hogy anyátok Suzukija is beveszi, de nem így, tök nyugalomban! Télen havas úton lehet a legjobban érezni milyen jóindulatú, ez persze a Sedan 4 ajtóval, hosszú tengelytávval, van egy nagyon nagy határ amin belül ha megindul a hátulja valahogy visszamegy a helyére ellenkormányozás nélkül is, viszont ha átesik azon a ponton, bárhova tekerheted bármilyen gyorsan nem lehet visszahozni a seggét! A kis Civicet szerettem berángatni a kanyarokba, csikorgás, csúszás, ezzel nem esik jól, gyorsan lehet kanyarodni, tudás nélkül is! Fakezűek hurrá!
Nincs ellenfél az autópályákon: Allroad quatrót simán levillogtam hazafelé az M3-on a Gödöllő előtti emelkedőn, nem ismerem milyen motorokkal jött ki, de az biztos hogy nem 1,6-os volt mint ez, a PDTDIk sírva állnak félre 170 felett, itt megjön a fordulattal a lóereje, 6000felett 5 ben is szuperül elindul! Még mielőtt bárkit száguldásra ösztönöznék: az enyém szerintem elég hangos, szélzaj, motorzaj, úgyhogy a 150km/h elég, fordulatban is ezt szereti 5000körül érzi magát jól, ekkor a fogyasztás 8körül van, ez szerintem nagyon jó érték egy ilyen erős autótól, a 130-at utálja! Én is! 2x mentem vele gyorsan 200felett, igen jó érzés, és nincs olyan érzésed hogy a föld felett repülsz 5 centivel! Az úton van, és tudod még gyorsítani!
Olvastam még itt, hogy esőben párásodik, ez igaz, de középen van egy gomb: AC- pára volt nincs! Ez szerintem nem betegség, az Integránkban is ugyan úgy működik! Egy 4 milliós Skodában utaztunk négyen, ott bármit nyomhattál, folyt az üvegen a víz, igen, belül is!
A csomagtartó hatalmas, ha nem TV-t akarsz hazavinni! Nekem ez az egyetlen bajom a sedannal, de két biciklit be tudok tenni lehajtott ülésekkel, ha ki van véve az első kerekük, az átjáró elég széles a csomagtartó és az utastér között!
Sportos autó, de amit még szeretek rajta, hogy valahogy viszonylag magas, könnyű patkázni, földutazni, nem súrolom a fekvőrendőrőket, a kis Civicnek mindig leért, mondjuk az sokkal sportosabb kinézetű volt!
Én is használtan vettem, és törötten, de bárkinek bátran ajánlom így is, mivel újonnan nem lehet kapni, és általában mindegyik sérült, ha olyan műhelyben javították biztosan nem fog csalódást okozni! Azt hogy mennyire van széthajtva, nem tudom hogyan állapíthatná meg bárki is, ha nem volt sok tulaja, és sokat használta az a valaki, biztosan vigyázott is rá! Az enyémet bárkinek nyugodt szívvel adnám el, és biztosan nem reklamálna hogy rövid időn belül ez az tönkre ment rajta! Én is nagyon féltem, mert a második tulajnál nem volt sokáig, de pénzhiányra fogta, elhittem, és megérte! Most nézegetek másik autót, de olyan összegekért olyan szarokat lehet kapni, ezek a VTi-k , gondolom a jobbak 2milliótól indulnak, de biztosan ezt választanám inkább mint bármelyik ma kapható új autót 5millió forintig!

Hibalista

- valami kis gumi az első futóműnél, 3-4 ezer Ft

Ide hordtam szervizbe

ROYAL-Lufi, aki ismeri szereti, pontos , precíz, de ez egy márkakereskedés, az árak is ennek megfelelőek! Profin cserélnek olajat, légszűrőt, és nyomják a pecsétet a szervizkönyvbe!

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

DRM Veresegyház- vidéki nyugalom és árszínvonal, semmi lehúzás, átverés, mindig segítőkészek, ha viszont nincs idő kimenni Veresre, TUNER SHOP 70-270-4770 , normális szerviz, bárkinek bátran ajánlom!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? CiviC Következő autója? Accord
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)