Szeretem és kész!
Szöveges ítélet
Aki egy kiegyensúlyozott fogyasztással és 1,6-os szívóhoz képest nagy teljesítménnyel bíró autót akar annak ajánlom. Sajnos a mai kínálat már leginkább törött, agyonhajszolt autókat takar, mert aki kifogott egy hibátlant, az nem akar tőle szabadulni. Annak ellenére, hogy ezek az autók lassan 15 évesek lesznek még jól bírják a strapát, csak egyszer kell rendbehozni és megfelelően bánni vele+szervízelni. Hidegen hajtani tilos és az olajat is érdemes 10000 km-enként cserélni. Aki szeretne 4-5 embert és csomagokat is szállítani annak csakis a sedan ajánlott, ami csak egy hajszállal gyorsul kevésbé a 3 ajtósnál szerintem.
Hibalista
- Termosztát (érdemes gyárit venni vagy márkás utángyártottat) ebből következően jelentős motormelegedés következett, majd fújta ki a vizet ---> hengerfejtömítés csere. Féktárcsák, betétek megvételkor, azóta is bírják.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízben Sopronban voltam a Honda Kudonál. Az árak persze nem olyanok mint a magán szakiknál, de nagyon precíz, minőségi és gyors munkát végeztek!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
A jól bevált szaki, akinek először nem tetszett a kocsi, de végül ő is beleszeretett.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 231000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Dacia 1300 | Következő autója? | Japán lesz az tuti! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
