A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1995-2001)

Civic 2,0i TD Aerodeck 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportautó dízelfüsttel és kombikarosszériával álcázva

Szöveges ítélet

Használtan vettem az autót, bár kinézetre majdnem újnak is elment volna. (Ami azt illeti, még most is.) Korábban volt már egy 3 ajtós VTI is a családban, formailag ugyanazt a sportosságot sugallja a kombi is. A bivalyerős dízelmotorral álom előzni, nagy tempónál is halk, ami az autó egészéről is elmondható. A futóműnek nincs párja, kanyargós úton elég gyakran okoz meglepetést a többi autósnak, egy szolíd kis kombitól nem ezt várják. Csak leheletnyit alulkormányozott, de nem kell sokat erőlködni azért sem, hogy a fara táncba kezdjen. Kanyargós úton simán megy kilinccsel előre is. A menetdinamikáról csak annyit, hogy a dízelmotortól ez még igazi honda, úgy is viselkedik. Ha nyomom a gázt, akkor nem gondolkodik, csak megy, és nem akar kifogyni az erőből. 2000-től bivaly erős, és 5000-ig tombol. Elég sokat használom, többnyire országúton, többnyire 130km/h felett, és a 6-7 l/100 km-es fogyasztását egyenesen imádom. Az 5 l-t fogyasztó dízelmotorok csak legendák, kezdd el hajtani, és mindnek megjön az étvágya. Az extralistán gyakorlatilag minden van, amit mi földi halandók elvárhatunk egy autótól. A kedvencem viszont a csomagtartója. Azt egyszerűen nem lehet telerakni. Kalaptartó ki, térelválasztó háló be, és lehet pakolni. Az ülés ledöntése gyakorlatilag felesleges, hacsak nem valaki teherautónak akarja használni. A szervízköltségekre, alkatrészárakra nem lehet panasz, japán alkatrészekkel lett mindeddig javítva, megfizethető áron.
Hogy azért mondjak valami negatívumot is, meg kell hagyni a sportosságnak is van ára. Annyira alacsony a hasmagassága, hogy állandóan vigyázni kell, nehogy felüljön valahol. A gyári 185/65R14-es kerekek helyett 195/60R15-össel vettem, ezzel kb. 1 cm-vel magasabb, így kevésbé problémás, csak kanyarban egy kicsit billegősebb. Azért az átlag magyar autóst még így is állva hagyja a kanyargósabb utakon. A következő garnitúra viszont /55-ös lesz, vállalom a kockázatot.

Hibalista

- 180000-nél 4 féktárcsa csere, 200000-nél kuplung, bár ezeket ennyi km-rel nem nevezném váratlannak. Ezen kívül csak kötelező szervíz.

Ide hordtam szervizbe

szigorúan otthon és fanatikus hondás haveroknál

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 158000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift GLS 1,0 Következő autója? Honda Accord Tourer 2,2 iCTDi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1995 (1996 - 2001)

További ítéletek (305 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)